ahum…..nou het is in ieder geval iets, ze is te bekijken…vraag het vanavond wel aan mijn vrouw, die is handiger….met pcees
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Rechtse muisknop op de foto, eigenschappen en daarin de url selecteren en hierin kopiƫren.
haha, zie je tilanus je kan het wel….
ik nu ook….
nogmaals bedankt, ed
WOW. Die ziet er goed uit. De velgen trouwens ook. Ik denk dat ik ook voor de zwarte velgen ga. Alleen nog een paar maandjes wachten.
Mooie auto!
Ik zal vanavond foto’s oploaden van de (eerste?) E-hdi. Staat klaar in de showroom namelijk. Alleen nog niet met de mooie zwarte velgen maar goed..
Hier zijn de eerste foto’s:
-uit de showroom
-niet met de beste camera (HTC 5mp)
-wieldoppen zitten er nog niet op (zien er trouwens niet slecht uit!)
-en mijn mooiere lichtmetalen velgen ook niet
PS: er zitten wel schijfremmen achter op, ipv technische beschrijving: trommelremmen..
En Ik twijfel nu nog over de chromen beschermst
Wauw, wat een mooie auto. Zelfs zonder lm velgen is hij al prachtig! Gefeliciteerd hoor Goldlion! Wanneer mag je hem meenemen? En wil je dan een impressie geven? Ik ben erg benieuwd naar het gedrag van de e-HDi motor…
Als ik jou was zou ik zeker nog voor een chromen zijstootstrip gaan, past prima bij je portiergreep en buitenspiegelophang…
Zou je met velgen ook nog willen posten, als het zover is?
En schijfremmen achter is ook weer een positief puntje. Laten we hopen dat dat voor alle e-HDi’s het geval gaat zijn!
Kan niet wachten tot die van mij er is…..
Noem me maar Arno..
Woensdagavond zal ik er wat over gaan zeggen. Wacht nu op het kenteken. Ik heb voor mijn huidige auto altijd diesel gereden, dus ik kan wel iets vergelijken. Moet wel eerlijk zeggen dat die auto na 1 jaar gechipt was. Ik denk stiekum na over de ds3..(niet door vertellen)..
Ik ga eerst op wintersport, dus de mooie velgen (matzwart) volgen na die vakantie (2 weken). Woensdag staat de auto met winterbanden en originele wieldoppen klaar. Zal er een foto van maken uiteraard.
En denk nu na over de strip.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Mooi hoor met dat rode dak!
zou zweren dat hetdak zwart was…...koekoek…haha
wordt net zo mooi als die van ons…..
veel plezier ermee
tja zwart, zullen we maar houden op mijn fotobekwaamheid en fototelefoontoestel..
mohhhhh of op mijn scheligheid….hahaha
goldlion schreef:
En Ik twijfel nu nog over de chromen beschermst
Even voor de duidelijkheid: het zijn geen beschermstrips, maar sierstrips!
Als je je deur al te enthousiast open doet naast een muur heb je gewoon een kras op je lak, of je nu wel of niet die strips neemt. De bolling van de deur is zodanig dat er geen plastic in de buurt zit om je lak te beschermen. Klein designfoutje, als je het mij vraagt.
Maareuh, mooie auto hoor! Gefeliciteerd!
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Ben ik even blij dat ik niet Rouge Aden heb gekozen.