Heeft iemand enig idee hoeveel het kost om cv in te laten bouwen bij de Citroen dealer.
Ik heb een 5 deurs C1 en vindt dit 3 x niets. Was ik nu toch maar voor de Ambiance uitvoering gegaan.
Bedankt alvast.
Ik heb onlangs Centrale deurvergrendeling laten inbouwen (4 portieren) bij de Citroen Dealer. De kosten vielen me alles mee! Ik heb hiervoor € 175,00 excl. BTW betaald. Ben er superblij mee!
Tomaatje schreef:Ik heb onlangs Centrale deurvergrendeling laten inbouwen (4 portieren) bij de Citroen Dealer. De kosten vielen me alles mee! Ik heb hiervoor € 175,00 excl. BTW betaald. Ben er superblij mee!
Ik heb het vorig jaar uiteindelijk ergens anders laten doen. De Citroen dealer hier zou het zelf niet kunnen en zou me meer dan €500 kosten. Jij hebt het voor een heel stuk goedkoper!
Nynkee schreef:
Ik heb het vorig jaar uiteindelijk ergens anders laten doen. De Citroen dealer hier zou het zelf niet kunnen en zou me meer dan €500 kosten. Jij hebt het voor een heel stuk goedkoper!
Ahh.. dan heb ik het getroffen met mijn dealer . Ik had elders ook al geinformeerd omdat ik dacht dat de dealer juist duur zou uitvallen. Ik vond de prijsopgaaf van mijn dealer dan ook zeer verrassend.