Totaal aantal Berichten: 72
- BX Cannes
- C15 D Hit
- BX 14 RE
Hoe gaat dit? Met enig geweld misschien?
Ik wil graag wat lampjes vernieuwen maar heb er nog geen schakelaar af kunnen krijgen.
Totaal aantal Berichten: 2198
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Voor BX type1? Download of koop de Haynes manual, daar staat het in. In de satellieten zitten trouwens ook geen lampjes naar mijn weten, alleen voor achterruitverwarming en gevarenlicht. De tellerbak kan los zonder aan de satellieten te komen. De bovenste plaat achter de bak kan je loswippen, daar zitten 2 boutjes, en onder de stuurkolom zitten 2 gaten voor de andere 2 boutjes. Dan de km-teller kabel losklikken en de bedrading. Dan is ‘ie los. Oja, ook het kleine plastic plaatje achter je stuur moet los, die zit met 2 schroeven.
Ter illustratie:
- BX Cannes
- C15 D Hit
- BX 14 RE
Ja precies.. dat lampje van de achterruitverwarming is stuk. Ik wil dat graag vervangen zonder de boel te slopen.
Ook moet de dimlicht/hoogschakelaar ooit eens vervangen worden.
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Hier kan je o.a een download vinden van type 1.
http://www.citrofiel.net/index.php?page=downloads
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Als je de schakelaar van het licht, niet de schuif maar dat ‘kantel’-ding, losklikt, zie je 2 boutjes die los kan draaien. Dan kan het geheel los. Dan komen ook de knipperlicht en grootlichtschakelaar vrij. Hetzelfde werkt het aan de andere kant. Volgens mij kan je de gehele satelliet los maken door een paar boutjes los te draaien vanaf de achterkant.
- BX Cannes
- C15 D Hit
- BX 14 RE
Bedankt voor de download link en de reacties.
Ik ga het morgen eens regelen.
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Dat is een kwestie van los trekken, richting zijkant.