10 van de 53
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »

C3 e-HDI
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 07 maart 2011 09:39 AM
  [ # 136 ]

Het wel of niet chroom van de spiegels hangt af van je opties.. Elektrische spiegels, dus pack city, komt met chromen kapjes..

Profiel  

Takashuri
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21

Gepost: 07 maart 2011 09:43 AM
  [ # 137 ]
dthiemann schreef:

@GeraldDSuper (of iemand anders die het weet):
Zit er eigenlijk een inklapsleutel bij de e-HDI? Dit kun je nergens terugvinden.

Nog een kleine vraag. De kapjes onder de spiegel zijn niet toevallig verchroomd?

Ik heb tijdens mijn proefrit met een 1.6 benzine C3 geen klapsleutel gezien. Kapjes verchroomd onder de spiegels is onderdeel van Pack City, is dus niet standaard.

Op de prijslijst is nu inderdaad de Chromen gril standaard en ook schijfremmen achter zijn nu standaad Very Happy

Gok dat die er bij mijn bestelde C3 ook wel op zullen zitten Very Happy 20 December besteld, dus zal nog wel even duren Sad Dealer had het over april. Ik heb als extra optie op de standaard Dynamique uitvoering de connecting box extra gekozen. Iemand enig idee of je dan wel dat net iets betere scherm krijgt, en dan bedoel ik niet het kleuren scherm, maar er is een standaard scherm, dan een stapje beter, en dan het kleuren scherm.

Profiel  

GeraldDSuper
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 586

- ID/DS DSuper
- 2CV 6 Club
- C4 (2004-heden) Ë C4
Gepost: 07 maart 2011 11:42 AM
  [ # 138 ]

Ceedrieërs,

Even wat antwoorden op vragen die aan mij gericht waren.
Ik heb de auto besteld op 6 september vorig jaar. Het was de vierde van Nederland. Ik heb alleen metalique-lak besteld en geen exclusive-grill, verchroomde uitlaatpijp of schijfremmen AR. Het zit er wel allemaal op. De sleutel is een vierkante klapsleutel. En ondanks het het feit dat ik meeleef met alle dompers ben ik voorals nog erg in mijn sas met het karretje.

En voor de blitse kleuren kun je naar Frankrijk. Voor de Franse markt komen ze, net als mijn Ehdi’tje uit Poissy, de voormalige Simca-fabriek. Die levert alle kleuren, zelfs die op de Simca RallyII leverbaar waren. Hij wordt wel wat duurder…http://www.citroen.fr/home/#/configurateur/1CXAA5/?engines=BF&options0=WQ#3#WQ36&grades=AC000024&version=1CXAA5HBFJ04A020&step=1&features=0P#0#0PZ20RFY&transmission=J

Profiel  

Arian
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 131

Gepost: 07 maart 2011 12:07 PM
  [ # 139 ]

Nog even over die 93 cq. 95 g/km CO2:
Er is een rechtstreekse relatie met het brandstofverbruik. Een liter diesel verbranden, ‘levert’ ietsjes meer dan 2600 gr CO2 op. Dat betekent dat je maximaal 3,6 liter per 100 km mag verstoken om onder de 95g/km te blijven; en dat is voor diesel dus de grens op dit moment.
Omdat bijvoorbeeld de Polo -theoretisch- veel zuiniger is (3,3 l/100km), heeft ie daarmee dus ook minder uitstoot.
Omdat de C3 en DS3 volgens opgave hetzelfde verbruik hebben (die 3,6 dus) is het al vreemd dat ze een verschillende uitstoot zouden hebben. Vandaar dat de RDW-gegevens waarschijnlijk gewoon kloppen (95 c/km CO2 -ook- voor de C3)
Binnenkort gaat de belastingdienst alle boordcomputers uitlezen; iedereen die minder zuinig rijdt dan hierboven genoemd, moet gewoon MRB betalen Wink

Profiel  

rvdb20
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 422

Gepost: 07 maart 2011 12:43 PM
  [ # 140 ]

Sad Ik moet hier lezen dat de mooie blauwe kleur niet meer gemaakt wordt (voor ons landje althans). Nog niks gehoord van de dealert. Maar dat zal vanzelf gaan gebeuren… Sad

Trouwens onze dealert heeft ook verteld dat de chroomkapjes onder de spiegel standaard waren, maar dat is dus niet zo… Nogmaals Sad

2CV6 Special 1981, ID20 Break 1971

Profiel  

cuperus
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 66

- C5 break 2.2hdif exclusive aut
- C1 Ambiance
- C3 E-HDI
Gepost: 07 maart 2011 01:16 PM
  [ # 141 ]

GeraldDSuper,
leuk die foto’s cool bakje hoor.
Ik heb m op 21 oktober besteld dan denk ik dat ik nog even moet wachten wachten wachten.
maar ja voorspel is ook best leuk. lekker verheugen op c3.

groet

Profiel  

dthiemann
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 23

Gepost: 07 maart 2011 04:46 PM
  [ # 142 ]

@GeraldDSuper
Bedankt voor je antwoorden.

Ik heb de pack City besteld. Dus die chromen kapjes onder de spieges zullen er dan wel op zitten.
Klapsleutel ben ik gewend van mijn oude auto. Is wel zo fijn. Heeft verder geen toegevoegde waarde.

Waar ik wel over in zit is het feit dat je met het myWay navi systeem geen connectingbox kunt nemen. Echt concreet heb ik dit nergens kunnen lezen maar het schijnt zo te zijn.
Ik zou hier toch wel iets voor over hebben als dit wel mogelijk is.
Helaas is de electronic climate control niet als losse optie te bestellen. Hier zit dus dat navi systeem bij. Anders was het geen probleem.
Misschien toch nog maar eens bij de dealer gaan informeren of het nu echt niet mogelijk is.

Ik heb een vermoeden dat ik nog een week of 6 moet wachten voordat ik de mijne ga krijgen. Heb in de tweede week van november besteld. We zullen zien.

Profiel  

Takashuri
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21

Gepost: 07 maart 2011 04:50 PM
  [ # 143 ]

Hmm, dan maak ik me ineens zorgen als je zegt 6 weken…

Ik heb hem in December bestelt, en de dealer beloofde april :/ Is natuurlijk wel ongeveer 6 weken nog, maargoed, wel eind april :X

Profiel  

boeman
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 807

- ID/DS Dsuper
- C3 1.6 e-HDI Dynamique
Gepost: 07 maart 2011 06:13 PM
  [ # 144 ]
GeraldDSuper schreef:

Ceedrieërs,

En voor de blitse kleuren kun je naar Frankrijk. Voor de Franse markt komen ze, net als mijn Ehdi’tje uit Poissy, de voormalige Simca-fabriek. Die levert alle kleuren, zelfs die op de Simca RallyII leverbaar waren. Hij wordt wel wat duurder…http://www.citroen.fr/home/#/configurateur/1CXAA5/?engines=BF&options0=WQ#3#WQ36&grades=AC000024&version=1CXAA5HBFJ04A020&step=1&features=0P#0#0PZ20RFY&transmission=J

Dat schijnt dus ook weer niet te kloppen. Ik heb vanmiddag gebeld met Citroen NL en de mevrouw aldaar wist me te vertellen dat ALLE C3 ehdi’tjes naar een andere fabriek zijn gegaan (waar ze nog in het zwart-wit-grijs-mativoire tijdperk leven), maar dat de andere landen niet zo snel zijn met aanpassen van de car-configurator….

Ik had dus gebeld met de vraag wat er zou gebeuren als ik de kleur zou willen houden, hoe lang ik dan moest wachten. De dealer had daar geen antwoord op, Citroen NL dus ook niet.

ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is Blue Danube.
het is een DSuper, met 5-bak, LPG en leer!

Profiel  

Wim citroen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 87

Gepost: 07 maart 2011 06:38 PM
  [ # 145 ]

[EDIT MODERATOR: quoten op het laatste bericht is onzin! SVP niet op het laatste bericht quoten als dat niet strikt noodzakelijk is!]
Als je na lang wachten eindelijk je gedroomde auto uitgeleverd zou krijgen is dit wel een afknapper.
Ik vindt dat je de dealer waar je de auto gekocht/besteld onder druk moet zetten dat hij meer voor je gaat betekenen naar citroen toe. Het is min of meer zijn verantwoording om dit voor jou te regelen, het is wel erg simpel gesteld om te zeggen dat het bij Citroen ligt en dan zijn handen ervan aftrekken
Desnoods gaat hij zelf maar tot aan de hoogste Citroen bobo´s uitleg vragen je heb tenslotte de koop met hem gesloten het zou de man /vrouw sieren als hij er alles maar dan ook werkelijk alles aandoet om jou als tevreden klant te houden.
Veel succes Gr. wim

Van BX via ZX, Xantia break, Xsara picasso, C3 sensodrive C4 coupe naar de C4 Picasso 5 zitter 1.8 Ligne business in de kleur Blanc Banquise rijdend sinds 19 juni 2007 en op naar een C3 eHDI full opties wederom in de kleur Blanc Banquise rijdend in week 13.

Profiel  

feniksje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17

Gepost: 07 maart 2011 09:06 PM
  [ # 146 ]

Er zit idd een klapsleutel bij de C3. Aan alle reacties te lezen, mogen wij ons gelukkig prijzen met de levering van onze auto.
voor de fanaten onder ons: nog even een foto

Afbeelding Bijlagen
achterkant citroen.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  

dthiemann
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 23

Gepost: 07 maart 2011 10:52 PM
  [ # 147 ]

Mooi Feniksje!

Veel veilige en comfortabele kilometers. Smile)

(Heb je een standaard uitvoering of extra packs? Climate Controle & myWay of City Pack?)

Profiel  

twaar
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 49

Gepost: 08 maart 2011 12:15 AM
  [ # 148 ]

Ik heb nog even de gegevens bekekenvan het kenteken van feniksje.
Er vallen 4 dingen op:
DE CO2 uitstoot,al bekend is 2 gram meer als in de folder
Het te trekken gewicht is veel hoger(alleen maar gunstig)
Het gewicht: 25 kg. lager dan de folder, geen probleem alleen jammer het blijft dezelfde klasse( misschien voor in de toekomst als we weer moeten betalen)
Maar er staat ook vermeld dar er geen roetfilter op zit, maar volgens de folder zit deze er wel degelijk op en is volgens mij ook wettelijk verplicht.

( wachten ook sind eind oktober op onze C3, waarschijlijk half maart)

Profiel  

Arian
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 131

Gepost: 08 maart 2011 09:32 AM
  [ # 149 ]

Betreffende het niet beschikbare kleurenpalet; ook mijn dealer zei gisteravond dat tijdelijk niet alle kleuren beschikbaar zijn. Dus als je perse een blauwe wilt, moet je langer wachten. De kleurenbeperking geldt ook alleen maar voor de e-hdi, kijk maar in de configurator.
Het heeft dus waarschijnlijk alles te maken met de tijdelijke opschaling van de productiecapaciteit.

Profiel  

boeman
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 807

- ID/DS Dsuper
- C3 1.6 e-HDI Dynamique
Gepost: 08 maart 2011 09:44 AM
  [ # 150 ]
Arian schreef:

Betreffende het niet beschikbare kleurenpalet; ook mijn dealer zei gisteravond dat tijdelijk niet alle kleuren beschikbaar zijn. Dus als je perse een blauwe wilt, moet je langer wachten.

ook jouw dealer zei dat het tijdelijk was? Wie zegt dat nog meer, want ik krijg juist géén antwoord in deze richting. Zowel mijn dealer als Citroën Nederland kunnen/durven niet te zeggen dat het tijdelijk is, zoals zij het zeggen kan het zijn dat de c3 e-hdi er nooit in blauw/rood/groen komt.

ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is Blue Danube.
het is een DSuper, met 5-bak, LPG en leer!

Profiel  

10 van de 53
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook