Parrot MKi9200 inbouwen
IndoGuy
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 29

Gepost: 08 maart 2011 09:20 PM

Ik wil voor mijn IPhone een handfree set laten inbouwen en heb mijn oog laten vallen op de Parrot MKi9200.

Ik heb speciaal gekozen voor een C6 zonder navigatiesysteem omdat ik al jaren gebruik maak van de TomTom software.Het voordeel van de MKi9200 is dat je niet alleen een bluetooth handsfree set hebt voor de IPhone, maar dat je ook het geluid van andere apps (IPod, TomTom) kunt beluisteren.

Ik wil deze daarom als externe geluidsbron (AUX) laten aansluiten, waardoor ik het geluid via de radio en het stuur kan blijven regelen terwijl de bluetooth bij een telefoongesprek de radio automatisch mute.

Ik heb zelf geen enkele ervaring met achteraf ingebouwde of losse handsfree sets, dus het zou mij erg helpen als jullie je ervaringen met deze Parrot als handsfree set, en als externe geluidsbron met mij willen delen.

Alvast bedankt voor jullie feedback!

Profiel  

Hagedos
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 23

- C1 First Edition
- C5 Berline / Sedan
Gepost: 08 maart 2011 09:46 PM
  [ # 1 ]

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/210313/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/209921/

Hier staat wat info over de MKi9200, dan in een C4.
Mijn ervaring is: uitstekende carkit én audiosysteem icm iPhone4. De Apple aansluitkabel (laden en bediening!) wordt standaard meegeleverd.
Alleen bedienen via stuurwielbediening zit er denk ik niet in tenzij er een module voor is, maar die info heb ik niet.

Groeten Sander.

C5 Berline 1.8 16V Noir Obsidien
C1 First Edition Bottecelli Bleu

Profiel  

IndoGuy
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 29

Gepost: 14 maart 2011 03:56 PM
  [ # 2 ]

Hi Sander,

Dank voor de info! Ziet er zeer professioneel ingebouwd uit. Ik heb inmiddels op internet gevonden dat je de line out van de parrot kunt aansluiten op de aansluiting voor de cd wisselaar, maar daar heb je wel een speciale kabel voor nodig.

Op deze manier kun je de knoppen op het stuur blijven gebruiken. Mijn garage probeert voor mij uit te zoeken welke kabel je daar voor nodig hebt. Zodra ik meer weet zal ik het laten weten.

Groeten,

Aad L.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook