27 van de 75
« Eerste  < Vorige 25 26 27 28 29 Volgende >  Laatste »
   
Ree’s trax
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5010
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 08 maart 2011 08:21 PM
  [ # 391 ]

Mooi man!

Profiel  
 
eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006

- Xsara Scootertje.
Gepost: 08 maart 2011 08:32 PM
  [ # 392 ]

GAAF!!!! Nu is het helemaal parel. Cool

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  
 
Gepost: 08 maart 2011 08:57 PM
  [ # 393 ]
Profiel  
 
Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 08 maart 2011 09:30 PM
  [ # 394 ]

Ik heb trouwens niet gekozen voor dubbele eindpijpjes omdat dat meer geluid produceert dan een enkele. Ook heb ik gekozen voor geen eindsierstuk, maar een buiginkje naar beneden. Dat scheelt ook geluid. Daarom wel de uitlaat vroeg laten eindigen zodat ie gewoon helemaal niet opvalt…

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  
 
Gepost: 08 maart 2011 09:32 PM
  [ # 395 ]

En hoeveel overuren moet je nu morgen gaan maken?

Profiel  
 
Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 08 maart 2011 10:01 PM
  [ # 396 ]

Morgen ga ik lekker koerieren voor de kost Cool

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  
 
Gepost: 08 maart 2011 10:04 PM
  [ # 397 ]

Je moet niet toevallig iets hierheen brengen?

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43324
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 08 maart 2011 10:46 PM
  [ # 398 ]

Ik heb wat te zeiken: waarom zit de voorpijp niet met een extra steun aan het blok? Dit heeft een DS ook, omdat anders het spruitstuk breekt door trillingen.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 08 maart 2011 10:49 PM
  [ # 399 ]

Waar op het blok zou je zo’n steun kunnen vastzetten? Kan het alsnog? Dan rij ik lekker terug Cool

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  
 
Gepost: 08 maart 2011 10:49 PM
  [ # 400 ]

Een trax heeft dat origineel ook. Misschien dat het met dit HY-spruitstuk wat minder nauw luistert?

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43324
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 08 maart 2011 10:55 PM
  [ # 401 ]

Bij HY’s scheuren de spruitstukken zoniet nog sneller….. De voorpijp moet samen met het spruitstuk vastzitten aan het blok, de uitlaat moet pas NA de flexpijp flexibel zijn opgehangen.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Gepost: 08 maart 2011 10:55 PM
  [ # 402 ]

Even kijken hoe dat bij het bussie zit dus Ree…

Profiel  
 
traks
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 508
Geregistreerd: 30-08-2009

- Traction Avant 11BN 1954
- C4 (2004-heden) C4 puretech 130 S&S EAT8 Shine
- ID/DS ID19 Confort 1963
- Traction Avant 11BL 1955
Gepost: 08 maart 2011 10:56 PM
  [ # 403 ]

Bij de traks zit origineel inderdaad een rechte steun tussen het koppelingshuis en de voorbocht. Maar met dat flexible stuk ertussen zijn de trillingen denk ik wel een stuk minder dus de vraag is of het nog nodig is.

Profiel  
 
Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 08 maart 2011 11:44 PM
  [ # 404 ]
graddus schreef:

Even kijken hoe dat bij het bussie zit dus Ree…

Bij het bussie zit zelfs de demper vast aan het blok.

Ach, ik heb levenslange garantie. Toch ga ik ze morgen even bellen vóórdat mijn spruitstuk kapot is.

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  
 
bx-cannes
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1136
Geregistreerd: 10-02-2005

- GS/GSA 1220 Club
Gepost: 09 maart 2011 12:05 AM
  [ # 405 ]

Gaaf! Wordt dat meteen aan elkaar gelast of taggen ze het eerst om daarna op de werkbank af te lassen?

Profiel  
 
 
27 van de 75
« Eerste  < Vorige 25 26 27 28 29 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook