Ik heb er even de optie sportstoelen stof / sportstoelen leer bij gezet.
Lééf je droom - in afwachting van de bestelde DS3 e-HDI Jaune/Noir
En ik heb Sportstoelen stof veranderd in Pack Perfo, waarin de sportstoelen stof + alu pedalenset zit
(stoelen bekleding wordt ook wel Maile Akinen genoemd)
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Goede actie de google spreadsheet maar ik zie geen lijn naar voren komen wat levering in de weg staat of bevordert
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Totaal aantal Berichten: 50
- C4 (2004-heden) Cactus
- 2CV Transat
Grote dealer / Kleine dealer?
Dat zou heel goed kunnen, zullen we er nog een kolommetje bijmaken ?
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
De bevestiging lijkt wel op volgorde van aankoop
http://www.youtube.com/watch?v=8nNlcHwL0io
kort filmpje voor de tijd dat je nog moet wachten…
meer, meer, meer !!!!!!!!
Die van mij is ook toegevoegd. Fijn lijstje.
Onze auto besteld op 6-11-2010, levertijd werd aangegeven april/mei.
Zojuist importeur gebeld, week 14 in Nederland, wk 15 bij dealer.
Kortom medio april.
Volg dit forum al een tijdje en ik heb nu de spreadsheet ook ingevuld.
Vandaag te horen gekregen dat mijn DS3 “waarschijnlijk” week 18 geleverd gaat worden.
Contact met dealer gehad. Citroen NL meldt dat mijn ehdi, besteld 14-01-2011, verwacht wordt half april. Juni was de eerste verwachting, ben dus blij!
Totaal aantal Berichten: 50
- C4 (2004-heden) Cactus
- 2CV Transat
Er zijn ondertussen al 38 mensen die hun bestelling in de spreadsheet hebben gezet.
Als er nog meer bestellingen in komen wordt de structuur van Citroen misschien wat duidelijker.
Dus ook DS3’s die al geleverd zijn mogen er zeker bij.
Weet niet of iedereen het goed ingevuld heeft. Bij Boshuis klopt het sowieso al niet, die heeft volgens mij vorig jaar al besteld…
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Iemand heeft mijn gegevens ook veranderd, heb het even aangepast.