Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Je bent er regelmatig te vinden of niet??? Kind aan huis???
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Ik wil daar nog wel eens rondhangen op een zaterdag ja Kom regelmatig even gluren hoe het wagenpark er bij staat.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Jawel. De Bix is in mn bezit. Hmmm, fijne voiture!! Ze veert echt beter dan een Xantia. Bedankt trouwens Lars, voor het zwarte radio-afdekklepje. U hoort het, de eerste optische tuning is al geschied.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Geniet er van! Mini tuning: een paar ventielklepjes zoeken…
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Ik rij de dikke kilometers in m’n vrachtwagen, maar als ik in de BX rij geniet ik er erg van. Daar ben ik na dit weekje al achter gekomen. Maandagnacht heb ik de auto in Wezep op de parkeerplaats gezet bij de fabriek. Vanochtend vroeg heb ik haar weer aangeslingerd. Het viel me op dat de auto in de week dat ze op de parkeerplaats heeft gestaan niet met haar buik op de grond is gaan liggen. Dit ben ik niet gewend van een BX. Zijn de bollen gewoon erg goed of heeft één of andere mafkees een SMAC voorziening op de BiX gebouwd??
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Ik ben weer lekker het forum aan het doorspitten. Nu ben ik een aantal keer fotos tegen gekomen van een bXoptie die ik erg mooi vind staan. Windgeleiders aan de voorste zijruiten. Iemand enig idee waar te halen en wat voor kostenplaatje er aan hangt??
En een reflectorplaat om de kentekenplaat. (Zal wel een duur grapje worden)
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 678
Geregistreerd: 12-05-2009
- BX 19TGi Routière
- XM 2.0i 16V SX
- Xantia 2.0i-16v Break
citroofreak schreef:Ik ben weer lekker het forum aan het doorspitten. Nu ben ik een aantal keer fotos tegen gekomen van een bXoptie die ik erg mooi vind staan. Windgeleiders aan de voorste zijruiten. Iemand enig idee waar te halen en wat voor kostenplaatje er aan hangt??
En een reflectorplaat om de kentekenplaat. (Zal wel een duur grapje worden)
Ze zijn wel is op marktplaats te vinden.
http://link.marktplaats.nl/424711479
http://link.marktplaats.nl/426253000
Beide bij ons in de buurt!
Bij een deauville zijn ze inderdaad wel leuk want die heeft handslingers. Ik wilde ze ook graag maar ik heb nu elektrische ramen in de BX gebouwd en bij mijn AX wilden de ramen daarbij niet meer naar beneden. De motoren zijn daar kennelijk niet sterk genoeg voor.
Huidige Citroëns:
Citroën Xantia 2.0i-16v Break 08-DX-HT
Citroën BX 1.9 TGI Routière 1992 FS-ZR-05
Citroën XM 2.0i-16v 1999 26-KDN-5
Citroën BX 16TGi Break 1991 ZV-77-PT
Citroën BX Biarritz 1989 XP-83-LH
Ex: AX (4x) BX (6x) Xantia (6x) C4 (1x) XM (3x) Xsara (1x) GSA (2x) C5 (1x)
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Dat ga ik in de gaten houden. Ze hoeven morgen nog niet op de auto te zitten, dus ik doe nog ff kallum.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Reflectorplaat in gave staat is niet zo gemakkelijk te vinden. De meeste zijn verkleurd en hebben bovenaan afgebroken kanten. Bij mij staat er ook zo eentje.
De Zilveren Schicht BX 16V 1991, gris perlé
Totaal aantal Berichten: 558
Geregistreerd: 29-12-2008
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Gefeliciteerd met je “nieuwe” Deauville!
Leuk verhaal! Zelf rijd ik sinds eind november 2010 een zilverkleurige Deauville en deze bevalt goed.
Snel is een ander verhaal, maar dat maakt niet uit. Men knalt er maar langs….wij BXrijders zweven lekker door.
Veel plezier ermee!
citroofreak schreef:Ik rij de dikke kilometers in m’n vrachtwagen, maar als ik in de BX rij geniet ik er erg van. Daar ben ik na dit weekje al achter gekomen. Maandagnacht heb ik de auto in Wezep op de parkeerplaats gezet bij de fabriek. Vanochtend vroeg heb ik haar weer aangeslingerd. Het viel me op dat de auto in de week dat ze op de parkeerplaats heeft gestaan niet met haar buik op de grond is gaan liggen. Dit ben ik niet gewend van een BX. Zijn de bollen gewoon erg goed of heeft één of andere mafkees een SMAC voorziening op de BiX gebouwd??
Als je veercilinders in goede staat zijn zakt de BX ook niet in Mijn BX ligt na 30min al plat op de grond. (430.000km he…)
Windgeleiders heb ik misschien nog wel voor je, moet ik zaterdag even in de schuur kijken.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 558
Geregistreerd: 29-12-2008
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
GoofBlikscha schreef:Als je veercilinders in goede staat zijn zakt de BX ook niet in Mijn BX ligt na 30min al plat op de grond. (430.000km he…)
Mijn BX zakt in de kont. Later pas door de voorveren.
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Mijn veercilinders zijn lekker in goede staat!!!
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 558
Geregistreerd: 29-12-2008
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Das mooi!!
Op de foto’s van de marktplaatslink zag de BX er prachtig uit.
Ga je binnenkort nog wat mooie plaatjes voor dit topic schieten??
Grt Harm Jan
Punaxio schreef:citroofreak schreef:Ik ben weer lekker het forum aan het doorspitten. Nu ben ik een aantal keer fotos tegen gekomen van een bXoptie die ik erg mooi vind staan. Windgeleiders aan de voorste zijruiten. Iemand enig idee waar te halen en wat voor kostenplaatje er aan hangt??
En een reflectorplaat om de kentekenplaat. (Zal wel een duur grapje worden)
Bij een deauville zijn ze inderdaad wel leuk want die heeft handslingers. Ik wilde ze ook graag maar ik heb nu elektrische ramen in de BX gebouwd en bij mijn AX wilden de ramen daarbij niet meer naar beneden. De motoren zijn daar kennelijk niet sterk genoeg voor.
Ik heb electrische ramen op mijn BX en windvangers. Geen problemen met open en dichtgaan. Alleen de ruit beschadigd ter hoogte van de windvangen, maar dat heb je zonder electrische ramen ook en ze zijn op die punten lastig schoon te krijgen.