11 van de 12
« Eerste  < Vorige 9 10 11 12 Volgende > 
   
Panhard 17 break van DriverD
Visa GTI 115
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010

- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Gepost: 12 februari 2011 02:06 PM
  [ # 151 ]

Die derde is ook een hele mooie Break hij staat in Klazienaveen, hij bezit ook de MEP X2.

Maar daar blijft het niet bij, volgens mij zijn er nog twee, P.D heeft er volgens mij nog een.

En ik had er ooit een op mijn Panhard stand op Citromobile jaren geleden.

We hadden ook ooit een witte in Amsterdam.

Als ik de foto’s tegenkom kan ik de kentekens vergelijken.

Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.

VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 12 februari 2011 02:52 PM
  [ # 152 ]

Die in Klazienaveen zou ik graag eens in levende lijve zien. De witte uit Amsterdam is nu geel met een zwart dak (onze break).
Foto’s? Altijd leuk!

Citroen!

Profiel  
 
rf
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 712
Geregistreerd: 02-08-2004

- Overig Panhard Dyna Alu
Gepost: 22 februari 2011 02:35 PM
  [ # 153 ]

Toen de gele in Amsterdam stond (en dan bedoel ik het museum) was ie al geel/zwart. Ik bezat ‘m in 1998 en verkocht ‘m toen aan het museum. Ik had ‘m weer van een clublid gekocht uit Eindhoven. Ik meen dat de auto daar in de geel/zwarte kleur is gespoten, want hij adverteerde in die tijd nog met de auto in het wit. Later is ie onder handen genomen. Helaas heeft hij toen niet het gat in de zuiger hersteld…

Kees, op de Citromobile stond toen ook deze geel/zwarte break. Alleen zonder motor, de voorkant stond toen iets omhoog. Was het jaar 2000 en er was in het midden van de Veemarkthallen een mooie ruimte met Panhards gevuld. Heb d’r nog foto’s van, ook met de break erbij.

Dyna Z1: Tout alu.

Profiel  
 
Visa GTI 115
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010

- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Gepost: 23 februari 2011 01:20 AM
  [ # 154 ]

Ik was het zelf die toen die 17 Panhards daar presenteerde op Citromobile, ook wist ik dat er in de break geen motor aanwezig was.
Maar dat dat deze was is me ontgaan en is me nu alles weer helemaal duidelijk.
Dus nu zijn e drie rijdende PL 17 Breaks en een wrak.

Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.

VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 23 februari 2011 09:37 PM
  [ # 155 ]

Bedankt weer voor alle informatie heren. Een deel daarvan kende ik al. De man uit Eindhoven schijnt de break geel gespoten te hebben (met zwart dak). Helaas heeft ie alle sierlijsten na het spuiten met parkers (!) weer gemonteerd (volgens de magazijnman van de Panhard-club vond ie de orginele sierlijstklemmen te duur idiot )
Er schijnt nog een Panhard 17 break in heel slechte staat in Nederland te zijn: Bij genoemde magazijnman.

Citroen!

Profiel  
 
Gepost: 13 maart 2011 08:34 PM
  [ # 156 ]

Kijk eens wat ik afgelopen vrijdag gewoon op de périférique van Parijs tegenkwam!

(heb nog meer foto’s als je het leuk vind….)

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 13 maart 2011 10:58 PM
  [ # 157 ]

Hoi Martijn,

Wat een prachtige foto! Bedankt voor het posten.
Belangstelling voor de andere foto’s? Zeker!

Citroen!

Profiel  
 
Visa GTI 115
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010

- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Gepost: 13 maart 2011 11:46 PM
  [ # 158 ]

Mooie foto en met Joel Brunel achter het stuur van een van zijn Panhards uit zijn verzameling.

Waarschijnlijk op weg naar Reims.

Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.

VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 13 maart 2011 11:58 PM
  [ # 159 ]

Joel Brunel? Le Barbu? Zou heel goed kunnen natuurlijk.
Weet jij of die koelluchtopeningen in de schort onder de voorbumper orgineel zijn?

Citroen!

Profiel  
 
Visa GTI 115
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010

- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Gepost: 14 maart 2011 12:32 AM
  [ # 160 ]

Jazeker, dat is een originele keienvanger onder de bumper en dat hebben PL 17s allemaal.
Dus de luchtinlaat naar de tubine toe zit boven en onder de bumper.

Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.

VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.

Profiel  
 
Visa GTI 115
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010

- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Gepost: 14 maart 2011 12:37 AM
  [ # 161 ]

Ik heb nog een keer naar de foto gekeken en weet nu wat je bedoeld, dat is inderdaad niet origineel.
Zou ook niet echt weten wat de functie is, hooguit koude lucht aanvoer naar het interieur toe.
Net als bij de 24 CT.

Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.

VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 14 maart 2011 12:56 AM
  [ # 162 ]

Dat zou kunnen, alleen: Waar laat je de koude lucht in het interieur uitkomen bij een PL17?
De kleine ventilatieruitjes in de voorportieren “scheppend” zetten geeft ook veel ventilatie in de auto, heb ik gemerkt. Smile

Citroen!

Profiel  
 
algra
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 611
Geregistreerd: 22-08-2006

Gepost: 14 maart 2011 02:09 PM
  [ # 163 ]

bedoel je nou die klein gaatjes ,links onder de bumper ?
maar zijn dat wel gaatjes ?
is dat niet gewoon zo’n sticker waarop de afmetingen staan vemeld
de gebruikelijke info die dan op bedrijfs auto’s staat vermeld ?

Profiel  
 
Visa GTI 115
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010

- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Gepost: 14 maart 2011 02:24 PM
  [ # 164 ]

Algra, dat vind ik een goede, het zou zo maar en sticker kunnen zijn.

Voor een koude luchtinlaat inderdaad een vreemde plaats.

En inderdaad die raampjes scheppend zetten is voldoende, jammer dat dat allemaal is verdwenen, dit werkte

perfect.

Maaaaaar dat hoorde bij die tijd.

Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.

VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.

Profiel  
 
Gepost: 14 maart 2011 07:04 PM
  [ # 165 ]

Hoi,

onder de bumper zijn wel degelijk gaatjes. Ik dacht dat er wellicht achteraf airco in gebouwd was ofzo…  Smile

Was wel een grijs kenteken overigens aangezien hij wel rechts op het voorscherm een ‘ladingssticker’ had.

Ik weet niet of ie op weg was naar Reims, ik denk het niet want hij ging eigenlijk de andere kant op. Moest overigens nog aardig trappen om hem bij te houden en hij maakte goed herrie met die dubbele pijp.
Jammergenoeg zijn de foto’s in de tunnel ruk, maar ik had geen mogelijkheid om de camera in te stellen, die hing al met een hand uit het raam Smile






Profiel  
 
 
11 van de 12
« Eerste  < Vorige 9 10 11 12 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook