boeman, de C3 van mij is gris manitoba, zenitt voorruit en als extra trekhaak en armsteun
jan110
Beste Boeman,
ik heb de kleur Gris Thorium besteld.
Beste Boeman,
Ik heb de “kleur” grijs Aluminium besteld.
Waar kan ik op het internet het onderhouds/instructie boekje van de nieuwe C3 e-HDI vinden?
Of heeft iemand al een copie gemaakt?
Maakt het wachten wat aangenamer.
Beste Arry,
Instructieboekje zie :http://service.citroen.com/ddb/code/index_nl_nl.htm
Succes,k\Keesjan.
Totaal aantal Berichten: 126
- C3 e-HDI
- C3 Aircross
- C4 (2004-heden) ë-C4 Shine
Op 12-03-2011 telefoon gehad van dealer; De op 30-09-2010 bestelde C3 e-HDi is inmiddels in Nederland. Nog nog even wachten tot de auto bij de dealer is en dan nog een dag of 4 voor op kenteken zetten en achteraf opties montage, zoals verwijderbare trekhaak, armsteun en chroominleg stuur en versnellingspook.
Nog even geduld dus.
Sinds 30-4-2018 C3 Aircross PT110 S&S EAT6 alle opties en deze is ingeruild op 28-6 voor een ë-C4 shine
Wij rijden sinds een week tot volle tevredenheid in onze C3 e-HDi. De auto rijdt licht en soepel. Over het verbruik kunnen we nog niets zeggen aangezien we nog geen hele tank leeggereden hebben.
Als enige extra hebben we een reserveband, in plaats van de bandenreparatieset. Maar we vinden de auto ook zonder opties al zeer compleet. Met de inmiddels ingebouwde carkit is alles naar wens.
Totaal aantal Berichten: 807
- ID/DS Dsuper
- C3 1.6 e-HDI Dynamique
Leuk om te horen. Ben benieuwd naar de carkit, wat voor een is het en hoe ziet het eruit? Ik denk zelf aan een bluetooth carkit voor mijn android telefoon, maar heb me er nog niet echt in verdiept.
ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is Blue Danube.
het is een DSuper, met 5-bak, LPG en leer!
15 oktober besteld, eerste week april in produktie. Verwacht derde week april,als alles goed gaat, bij de dealer. Dit heeft mij doen besluiten dat de tweede auto, die ook vervangen moet worden, geen Citroen wordt maar een type die wel is te leveren. Dit is de eerste Citroen, maar hebben bij alle andere merken nooit een levertijd gehad die ook maar in de buurt komt van de lange,lange periode dat Citroen bij levering nodig heeft.
Zou jammer zijn als je op basis van deze ervaring geen 2e Citroën besteld… Problemen zijn er namelijk alleen bij de e-HDI variant van de C3 volgens de dealer. Wat voor 2e auto had je verder in gedachten dan?? Een C1?
2CV6 Special 1981, ID20 Break 1971
Ik vind een levertijd van 6 maanden op een auto gestoord. Nog nooit van zon levertijd gehoord…
Honda Civic Hybrid en Toyota Prius net na invoering van de 14% regeling… Levertijd van de Civic was toen 8+ maanden… Dus die mochten wij sowieso al niet bestellen van mijn toemalig werkgever.
2CV6 Special 1981, ID20 Break 1971
Beetje veel bullshit dat je een levertijd van 6 maanden of langer gaat noemen voor een auto waarvan bekend is dat de productie pas in januari zou starten, als ie besteld wordt in september.
De teller begint dan naar mijn smaak pas te lopen in januari. Dus als ie dan in april komt, is het hooguit 4 maanden. Ook lang, dat moet ik toegeven.
Maar er was al vrij snel na bekendmaking dat er een 14% versie diesel zou komen, dat de productie pas in februari zou starten.
Degene die in februari bestellen, rijden zeer waarschijnlijk voor het einde van april.
Dat is 12 weken of minder. Lijkt me netjes.
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Hmm, dat de productie ook pas echt in januari zou starten was niet bekend. Auto is dan ook door mijn baas besteld en niet door mij Zal hem eens vragen of hem dat wel verteld is.
hoi luitjes,
vanmiddag heeft dealer gebeld dat de door mij bestelde c3 e-dhi gris manitoba met zenith ruit bij hem binnen is.
besteld 14 oktober 2010. aflevering as vrijdag. moet nog trekhaak onder en armsteun geplaatst worden.
jan110
Scottie schreef:Beetje veel bullshit dat je een levertijd van 6 maanden of langer gaat noemen voor een auto waarvan bekend is dat de productie pas in januari zou starten, als ie besteld wordt in september.
De teller begint dan naar mijn smaak pas te lopen in januari. Dus als ie dan in april komt, is het hooguit 4 maanden. Ook lang, dat moet ik toegeven.
Maar er was al vrij snel na bekendmaking dat er een 14% versie diesel zou komen, dat de productie pas in februari zou starten.
Degene die in februari bestellen, rijden zeer waarschijnlijk voor het einde van april.
Dat is 12 weken of minder. Lijkt me netjes.
Tegen mij is gezegd dat de auto leverbaar zou zijn in december> De levering aan mij zou zijn week 2.
Waar u de eze waarheid vandaan haalt weet ik niet maar de dealers headen een ender verhaal.
Het wordt geen Ds voor mij, heb mijn oog op de lexus laten vallen dit ipv 2 keer een citroen