BasisBIX schreef:Vandaag rond 17:15 uur in Nwk a/d IJssel; een zwarte/gele Visa met een zwart/wit blok-striping.
Iemand van hier toevallig?
Hmmm, ik ken wel iemand met zo’n ding. Zat er toevallig een beige deur in?
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
par eXeMple! schreef:Vanmorgen rond half negen in Hilversum de geel/zwarte Visa van djmoqua gespot…
Dat zou heel goed kunnen, ik kom daar 3 dagen in de week in verband met een stage bij de TROS.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Vanavond gespot: op het knooppunt A50/A15, afslaand richting A15 in de richting van Rotterdam -> een (volgens mij) witte Visa, leuk
Was best leuk wakker worden, vanmorgen vroeg in het ETAP-hotel in Reims, met vanuit mijn hotelkamer zicht op een werkelijk prachtige Visa West End met Nederlands kenteken!
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Ja, leuk hè?
Mijn visaatje, onze waardeloze -heringerichte- straat.
(de visa staat daar overigens niet geheel toevallig )
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Rene de Boer schreef:Was best leuk wakker worden, vanmorgen vroeg in het ETAP-hotel in Reims, met vanuit mijn hotelkamer zicht op een werkelijk prachtige Visa West End met Nederlands kenteken!
Dat zal je niet vaak gebeuren! Een van de visa’s van Citroengsacx?
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
Maurice van Mourik schreef:Ja, leuk hè?
Mijn visaatje, onze waardeloze -heringerichte- straat.
Leuk als je een keer de brandweer nodig hebt zo’n smal straatje…
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Daar was het hem nu juist om te doen , erg hè?
Als je het commentaar van de -partijdige- mensen leest, snap je er helemaal niks meer van.
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
C15GrandVolume schreef:Rene de Boer schreef:Was best leuk wakker worden, vanmorgen vroeg in het ETAP-hotel in Reims, met vanuit mijn hotelkamer zicht op een werkelijk prachtige Visa West End met Nederlands kenteken!
Dat zal je niet vaak gebeuren! Een van de visa’s van Citroengsacx?
Weet ik niet, zo goed ken ik alle forumdeelnemers ook weer niet. Maar dit is de betreffende auto, even later bij de Salon:
Op de terugweg van Reims zag ik deze leuke LNA.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
In Reims stond deze leuke witte Plein Air uit 1984.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Maar dat is wel een tof ding! Gezien de schermverbreders aan de voorkant door de eigenaar (of een vorige eigenaar) een beetje gepimpt. En dat witte dak is ook wel tof om te zien. Is ook voor mij wel het overwegen waard.
Project Cabrio
Grappig, die witte Visa zag ik zaterdagmiddag in het centrum van Reims na de lunch in de parkeergarage “Cathédrale”, en daar vlakbij zag ik ook een LNA in rouge delage, heel goed mogelijk dat dat dezelfde was die Wouter ook zag:
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
Nou, die laatste ziet er wel wat frisser uit. Leuke spots weer. Dat witte dakje doet die cabrio wel goed!