Was vandaag bij de dealer ivm een schade en keek even rond in de showroom. Ben over een paar maanden toe aan een nwe (lease)auto en ik overweeg opnieuw een C4GP. In de showroom stond er eentje (gefacelift model) met de nieuwe kleur brun hickory. Ik had ‘m wel gezien in de configurator, maar daar is die kleur afschuwelijk lelijk. Maar in het echt is die kleur echt mooi. Voor wie geïnteresseerd is, bij Citroën dealer Zijp in Heerhugowaard staat ie. Ben benieuwd wanneer ik ‘m in het wild tegenkom. Is er al iemand met die kleur waarvan foto’s beschikbaar zijn?
Ik moet zeggen dat die kleur icm lichte bekleding me erg aantrekkelijk lijkt (moet nog wel mijn vrouw overhalen).
Met de show rouge die ik nu heb was ik ook verkocht toen ik deze in de showroom zag. Wat kunnen die kleuren op een website je op het verkeerde been zetten.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_18226.jpg)
Totaal aantal Berichten: 372
- DS 3 SoChic 1.2 VTi
- DS 5 Business Executive
Ik heb er laatst een besteld voor mijn collega in die kleur; ik was eerst wat huiverig, maar toen ie werd geleverd was ik werkelijk sprakeloos!! Het is welliswaar de (korte) normale c4 Picasso maar de kleur is werkelijk uniek en zeer fraai. Hij komt bij de C4 veel mooier over dan bij de 3008.
(De wagen moet wel schoon zijn)
Volvo V60 Cross Country en een DS3 1.2 VTi
Als je ‘m hebt hoop ik dat je een paar foto’s plaatst. Als ie niet schoon is, komt de kleur vaak veel minder goed uit. Komt (denk ik) doordat de glans dan weg is. Heb dat ook met mijn kleur nu.
Ik was er iig meteen weg van.
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_2308.jpg)
Totaal aantal Berichten: 29
- (Grand) C4 Picasso 1.6THP Ligne Business
- C3 Pluriel 1.4 Caractere
Marco,
Check deze links even:
http://www.autotrack.nl/direct-uit-voorraad-leverbaar/citroen/c4_picasso/90000256428
en
http://www.bovag.nl/index.php?pageID=53&toolID=30&searchID=319762077&occasionID=7593367&page=3&sort=DM&serviceID=233
Beide foto’s in jouw kleur, de laatste met het lichte interieur…..
Veel plezier….
Ziet er mooi uit, thanks!