Aangezien ik op het punt sta een AX GTI(multipoint dus) die nu voorzien is van dubbele Webers te kopen nog snel even dit vraagje.
Kom ik met een AX GTI U9 door de keuring met webers?
Eventueel met een arme afstelling?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
U9, dus van voor 1993? Dan zou je een kans kunnen hebben.
Heeft ie een E2 vermelding, dan is ie van 1993 of later en is een 4-gas meting volgens mij verplicht. Dat redden die Webers niet.
Dus met een beetje mazzel alleen CO meting en dat haalt ie misschien wel. Leuk bakkie trouwens, veel plezier ermee.
rb schreef:U9, dus van voor 1993? Dan zou je een kans kunnen hebben.
Heeft ie een E2 vermelding, dan is ie van 1993 of later en is een 4-gas meting volgens mij verplicht. Dat redden die Webers niet.
Dus met een beetje mazzel alleen CO meting en dat haalt ie misschien wel. Leuk bakkie trouwens, veel plezier ermee.
Nu ik doorheb waar jij ongeveer woont kom ik hem wel showen
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
:
Ik vermoed jouw Activa onlangs gespot te hebben, zoals ik al in het xantia spotting topic op het xcnl forum heb vermeld
Maargoed, het is inderdaad een ‘92er
Ik hoorde al van trucjes met gaatjes en schroefjes in je spruitstuk?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Daar ben ik niet genoeg voor ingevoerd, zul je op de ax-club of bij web moeten informeren.
Zal het XC-draadje even opsnorren..
Als het een 92’er is, dan is er niet zo snel een probleem. Met carbs. kun je ook heel snel de boel foppen
Een BX16V op webers komt ook probleemloos door de APK.
Als het hok maar van vóór ‘93 is. Zoland er U9 op het kenteken staat kan het gweoon. Staat er idd E2 of K3 (niet dat Belgische meidengroepje) of Kat of iets van die strekking, dan gaat de vlieger al niet meer hoog op…
Test
De auto is verkocht… aan jou??
Rob GT schreef:De auto is verkocht… aan jou??
Mooi (en snel) karretje lijkt me dat !
Leuk in die sneeuw…..nog een paar dagen dan is het weer zover
http://img.photobucket.com/albums/v225/RobGT//AX GTI 1/AX3002.jpg
Rob GT schreef:De auto is verkocht… aan jou??
Nope, ik belde maandag of ik dinsdag kon komen kijken ipv donderdag en toen kreeg ik te horen dat de ax verkocht was..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Jammer, zijn zeer leuke wagentjes. Heb een Ax 14 GTi gehad. Bloedsnel ding was dat.
Maar om nog even in te haken op dat 4-gasmeet verhaal:
Mijn vriendin heeft een Peugeot 106. Dat ding is uit 1992, maar had al wel E2 op het kenteken staan!! Hoefde dus niet gemeten te worden. De grens ligt gewoon bij 1 januari 1993, ongeacht wat er op het kenteken staat.
Test