Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
inderdaad.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
De kleur van je spiegels past in ieder geval goed bij die brandblusser
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Vanmiddag (ca. 18.30) op de A1 ter hoogte van Rijssen (ongeveer): een gele met een zwart dak. Volgens mij met Ashera velgen.
Totaal aantal Berichten: 359
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
- DS 3 1.6 THP 156 pk sport chic
- DS 3 racing 207 pk
Hoi Iceman
Ik ben benieuwd hoe je uit deze DS3 210 pk haald (1.6 THP??)
We vertrekken van het model Citroën DS3 1.6 THP ( 150pk ) wordt gechip tot 175 pk. Dan wordt de wagen naar Frankrijk gebracht en wordt dan volledig in de kleuren gezet volgens de klant. In mijn geval ben ik tot daar verzeild en zoek ik nog andere velgen en banden omdat de orinele ( die witte ) niet naar mijn zin zijn. Dat kan nog een tijdje duren want de wagen wordt afgeleverd tegen mei . De echte DS3 R3 is uiteraard de rally versie waarmee nu in Frankrijk wordt gereden . Ik heb trouwens daar de wagen voor het eerst gezien. Hopelijk is mijn uitleg voldoende
Dat chippen is geen 175 maar 210pk , heb navraag gedaan bij het bedrijf. Ze geven ook garantie meee van 2 jaar . Motortje opblazen hoort bij de mogelijkheid . Ik mag er niet aan denken.
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
Vandaag heb ik het getroffen, 2x DS, de al eerder gespotte rode met zwart dak van Peter V en in de middag een zwarte in Rotterdam centrum. Die dagrijlampen staan wel stoer hoor!
- BX 16V MK2
Poekoek schreef:Vanmiddag (ca. 18.30) op de A1 ter hoogte van Rijssen (ongeveer): een gele met een zwart dak. Volgens mij met Ashera velgen.
En gisteren wederom gespot, nu rond 17.30 t.h.v. van AC Stroe (A1). Daarna rond 18.00 bij Deventer (waar het van 3 naar 2 banen gaat) een volledig zwarte DS3 met zwarte Ashere velgen.
Een grijze DS3 met DS3 logo sticker op de zijkant volgens mij, kenteken 74-LVL-?. Rond 9 uur op de Gooise Weg N304? in Flevoland. Kwam uit de richting Harderwijk richting Almere mij tegemoet. Iemand van hier?
Totaal aantal Berichten: 22
- DS 3 Sport Chic 1.6 THP
Ben nieuw op dit forum, dus Hoi !
Heb een volledig zwarte DS3 Sport Chic, woon in Voorburg (Den Haag), zie hier weleens een rode DS3 rijden, iemand van dit forum ??
Grt.
Patrick
Ik rijd vaak de A59 waalwijk-den bosch en den-bosch-waalwijk
Gisteren kwam ik een grijze met rood dak tegen vanaf den bosch richting waalwijk (kwam me tegemoet) en vanmorgen reed ik van den bosch naar waalwijk en toen zag ik hem vanaf waalwijk richting den bosch rijden.
Binnenkort kun je seinen naar een dito uitvoering
- BX 16V MK2
Vandaag wederom een gele DS3 gespot, nu met de zwarte Bellone velgen er onder Deze keer ook op de A1, maar ter hoogte van Markelo om een uurtje of 7.45 vanochtend.
Totaal aantal Berichten: 1
- DS 3 1.6 HDiF 66kW Airdream So Chic
Y@KUZA schreef:Ik rijd vaak de A59 waalwijk-den bosch en den-bosch-waalwijk
Gisteren kwam ik een grijze met rood dak tegen vanaf den bosch richting waalwijk (kwam me tegemoet) en vanmorgen reed ik van den bosch naar waalwijk en toen zag ik hem vanaf waalwijk richting den bosch rijden.
Binnenkort kun je seinen naar een dito uitvoering
Ha, ik zal het in de gaten houden
Gisteravond rond 20.00 uur de eerste E-HDI in het wild gezien. Een lichtblauwe in Delft.
Totaal aantal Berichten: 255
- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso 1.6 HDI
Hoi sfs,
Hoe wist je dat het een E-HDI was?
Sadrilil schreef:Y@KUZA schreef:Ik rijd vaak de A59 waalwijk-den bosch en den-bosch-waalwijk
Binnenkort kun je seinen naar een dito uitvoeringHa, ik zal het in de gaten houden
Ben jij dat? Ik zag hem vanmorgen wederom en gisteravond ook
@Rieske De wieldoppen verklapten het.