2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Galm
ice96
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1093
Geregistreerd: 28-11-2006

- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Gepost: 23 februari 2011 07:16 PM
  [ # 16 ]
thamarty schreef:

Nou ik heb inderdaad de bon,en daar staat de garantie vermeld, maar er moet in het systeem van select ook aangemeld worden dat de auto in garantie zit blijkbaar, en dit is niet gebeurt waardoor er landelijk niets voor me gedaan kan worden, maar alleen bij de dealer van aankoop. De laatste woorden zijn daar niet over gesproken, ik ga die meneer de verkoper van Citroen Amsterdam nog eens even aanspreken!

Duidelijk verhaal: het is niet jouw fout maar je zit wel aan de dealer vast voor reparaties. Ik zou hier echt eenmunt uit gaan slaan als de situatie voor jou meer ongemak en hogere kosten brengt. Je bent natuurlijk meer tijd en geld (aan brandstof) kwijt doordat je moet “omrijden”. Mijn eerste indruk is dat je zelfs heel sterk voor de rechter zou staan. Wellicht is dit een argument als je wat wilt bewegen en de dealer niet je tegenmoet komt…

oh ja, we kunnen weer on-topic Wink

Profiel  
 
thamarty
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 297
Geregistreerd: 07-03-2006

- C1 Collection
Gepost: 24 februari 2011 07:29 PM
  [ # 17 ]

We hebben gebeld naar A’dam, de auto is met dikke excuses alsnog in de select gezet Smile dus nu heb ik 8 maart een afspraak bij mijn eigen dealer om hem te laten maken Smile ik ben helemaal blij!

Mijn Citroens:
C5 Ligne Prestige 2.0 16V Aut. (2001) - verkocht in 2010
C4 Ligne Prestige 1.4 16V (2006) - naar iemand van familie gegaan 2011
C4 Exclusive 2.0 16v Automaat (2008) - naar iemand van familie gegaan 2012
C1 Collection (2012) huidige auto

Profiel  
 
ice96
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1093
Geregistreerd: 28-11-2006

- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Gepost: 25 februari 2011 12:58 AM
  [ # 18 ]

Het heeft dus even geduurd maar iig goed dat ze in A’dam hun fout inzien. Nu nog even duimen dat je eigen dealer de reparaties snel kan uitvoeren en je weer zorgeloos van je mooie C4 kan genieten!

Profiel  
 
thamarty
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 297
Geregistreerd: 07-03-2006

- C1 Collection
Gepost: 26 februari 2011 01:51 PM
  [ # 19 ]

Kan iemand mij vertellen of dit soort problemen normaal zijn?
De auto heeft 95000 gelopen… ik sprak iemand die een opel heeft (niet mijn merk, althans niet meer..) en die zei zo wat jij allemaal heb heb ik in 5 jaar nooit gehad… is dit een maandagochtendbak of is het normaal dat ik dit soort problemen kan verwachten?

Mijn Citroens:
C5 Ligne Prestige 2.0 16V Aut. (2001) - verkocht in 2010
C4 Ligne Prestige 1.4 16V (2006) - naar iemand van familie gegaan 2011
C4 Exclusive 2.0 16v Automaat (2008) - naar iemand van familie gegaan 2012
C1 Collection (2012) huidige auto

Profiel  
 
thamarty
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 297
Geregistreerd: 07-03-2006

- C1 Collection
Gepost: 24 maart 2011 10:01 PM
  [ # 20 ]

Ik wil er toch nog even op terug komen. Vorige week is de auto bij de dealer geweest die hebben hem helemaal nagekeken, ze hebben de radiateur vervangen, de pakkingen allemaal vervangen, en ja toen lag de auto toch al open, hebben ze gelijk de bougies, de waterpomp en de distributie ook ff voor me gedaan en dat alles onder garantie, ook heb ik een nieuw raam gekregen aan de rechterkant , het enige wat ik betaald heb is de olie en koelvloeistof,, dus dat valt reuze mee. echt super service van die dealer want ze hadden dat allemaal niet hoeven doen Smile gelukkig zat ik in de garantie!

Mijn Citroens:
C5 Ligne Prestige 2.0 16V Aut. (2001) - verkocht in 2010
C4 Ligne Prestige 1.4 16V (2006) - naar iemand van familie gegaan 2011
C4 Exclusive 2.0 16v Automaat (2008) - naar iemand van familie gegaan 2012
C1 Collection (2012) huidige auto

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook