Zo, morgen is het dan eindelijk zover, ik ga ook een handtekening zetten!! Joehoe!! De offerte had niet veel regels: e-HDI wit met n zwart dak en My Way Confort. De dealer waar ik ga bestellen heeft er 10 in bestelling staan waarvan er enkele ook al in september besteld zijn…worden nu dus binnenkort uitgeleverd. Ik houd jullie op de hoogte over de levertijd die ik ga horen. Gelukkig lees ik hier al een tijdje mee en weet ik wat mij te wachten staat.
Als ik het stukje op rtl lees krijg ik weer hoop. de productie in japan wordt eind deze week waarschijnlijk hervat denkt psa.
Totaal aantal Berichten: 33
- C3 C3 1.6 EHDI 90 Collection airdream
besteld eind november ehdi aden rood met wit dak
normaal duurt het 4 a 6 weken voordat een boot met een container in europa is dus ze zouden pas een tekort krijgen ergens in april niet na 2 weken. Ik denk eerder dat ze de productie van minder belangrijke modellen of misschien landen nu stop zetten om zo de productie van een ander model geen vertraging te laten oplopen als de 508 of de C4 of misschien de eigen markt weer eerst ?
Roels21 schreef:Zo, slecht nieuws voor mij. Mijn DS3 zou week 13 in Nederland aankomen. Maar het is nu voor onbepaalde tijd uitgesteld.
&*(#$% man!
Poekoek schreef:Zag bij de dealer in Hengelo op het terrein een zwarte E-HDI staan met wit dak; die worden dus ook uitgeleverd!
Ben benieuwd wanneer mijn zwarte ehdi met wit dak wordt geleverd!
De dealer geeft aan dat nog steeds, ondanks de berichtgeving ivm met problemen van het aanleveren van onderdelen, week 16 de auto geleverd gaat worden. De auto is begin oktober 2010 besteld.
lijkt mij dat er normaal gesproken per week minimaal 1 schip naar europa komt met van alles en nog wat en dat Citroen van bepaalde onderdelen niet te veel voorraad hebben in frankrijk, dit zou zo maar een maand (of meer) vertraging kunnen oplopen want ik denk dat ze wel wat anders daar aan hun hoofd hebben.
We kunnen er helaas niets aan veranderen of kan iemand van jullie één ds3 in elkaar zetten?
Roels21 schreef:We kunnen er helaas niets aan veranderen of kan iemand van jullie één ds3 in elkaar zetten?
als ik de onderdelen heb wel
Hallo allemaal!
Zojuist is mijn DS3 via de leasemaatschappij besteld. Verwachte levertijd week 35/2011 . Ik heb ze gevraagd of dat een grapje was maar dit bleek een ruime maar reele schatting. Aanleiding: Japan. Hopen dat het allemaal een beetje meevalt. Ik moet in een Aygo als voorloop auto gaan rijden, ik heb nu al last van mijn rug . Ik houd jullie op de hoogte van wijzigingen!
Groetjes!
Totaal aantal Berichten: 209
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Ik zal tevens een update geven als mijn verwachte leverweek bekend word. Gisteren is het proces van mijn bestelling gestart (zoals te zien op de vorige pagina….)
DS3, Blanc Banquise/Noir Onyx, Pack Perfo, Pack Select Confort Myway
18 Mei 2011 Ds3 Ontvangst
01 Jun 2015 DS3 af, over naar captur… aircross 7mnd levertijd, was mij te lang.
De vermelding + mutaties kunnen in het spreadsheet vermeld worden, die in dit topic staan.
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
woops, dubbelpost
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
meteen maar even ingevuld kon me niet herinneren dat ik die sheet eerder had zien staan, maar wel makkelijk…...
De DS3 is bij de dealer gearriveerd!!! Ben nu na het lange wachten erg blij uiteraard
Besteld: 7 oktober 2010
Oorspronkelijke afleverdatum: medio januari 2011
Bij dealer: 25 maart 2011
Aflevering: volgende week
Bovenstaand nog even kort samengevat de wachttijd die ik heb moeten doorstaan. Volgende week de eerste kilometertjes maken….. Ben benieuwd!!