2 van de 2
 < Vorige 1 2

nieuwe foto’s van pas aangekochte XM erop gezet:)
Jan-hendrik
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 572

Gepost: 25 maart 2011 01:33 AM
  [ # 16 ]

Zo zag het er bij mij uit . . .

Afbeelding Bijlagen
XM interior 1.jpgXM interior 2.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

2000 XM 3.0 V6 24v Exclusive Auto - 84k km RP8569

Profiel  

Remco H.
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 689

Gepost: 28 maart 2011 07:30 PM
  [ # 17 ]

wit of creme, tres jolie!

C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.

Profiel  

Simmetje
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 820

- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Gepost: 02 april 2011 10:42 AM
  [ # 18 ]

Ik vind op de een of andere manier beige of creme leder gewoon erg mooi in een Citroen.

Mijn C4 heb ik 3 jaar geleden ook met beige leder besteld, terwijl de kleur van de auto zwart was. Het is dat er 6 maanden geleden een jongen met net iets meer dan 50 achterop is gereden terwijl ik stil stond voor het verkeerslicht, anders had ik ‘m zeker van de leasemaatschappij overgenomen.

Een Multimedia vind ik ook metname mooi vanwege het lichte interieur.

Die voetenverlichting is toch gewoon de instapverlichting die in de deuren zit en onder de stoel door schijnt? Dat zit toch al sinds de start van de productie in de ambiance/VSX/Exclusive? Als je zelf de deur dicht hebt, maar de bestuurder niet, brand deze verlichting natuurlijk nog, en lijkt het net verlichting in de stoelen.

Domme vragen bestaan niet.

Profiel  

Jan-hendrik
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 572

Gepost: 02 april 2011 03:02 PM
  [ # 19 ]

instapverlichting in alle deuren en verlichting onder de voorstoelen voor de achterpassagiers

Twee verschillende dingen, lijkt mij

2000 XM 3.0 V6 24v Exclusive Auto - 84k km RP8569

Profiel  

Draakje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 68

- XM 2.0i 16v
Gepost: 04 april 2011 05:14 PM
  [ # 20 ]
Jan-hendrik schreef:

ja het is inderdaad wit leer wat er in de dame zit.. ik heb gekeken of het achteraf gemonteerd is maar

De XM is nooit geleverd met wit leer. Het is misschien een kwestie van semantiek, de kleur is creme / licht beige. Mijn 1995 XM had dit leer ook Smile

Beterschap gewenst

Je hebt gelijk. echt spierwit is het niet het is meer creme maar wel heel mooi !!!

Citroen XM

It’s not a way of driving…

It’s a way of life..

Profiel  

Draakje
< 100 berichten
Rank

- XM 2.0i 16v
Gepost: 04 april 2011 05:15 PM
  [ # 21 ]
Simmetje schreef:

Ik vind op de een of andere manier beige of creme leder gewoon erg mooi in een Citroen.

Mijn C4 heb ik 3 jaar geleden ook met beige leder besteld, terwijl de kleur van de auto zwart was. Het is dat er 6 maanden geleden een jongen met net iets meer dan 50 achterop is gereden terwijl ik stil stond voor het verkeerslicht, anders had ik ‘m zeker van de leasemaatschappij overgenomen.

Die voetenverlichting is toch gewoon de instapverlichting die in de deuren zit en onder de stoel door schijnt? Dat zit toch al sinds de start van de productie in de ambiance/VSX/Exclusive? Als je zelf de deur dicht hebt, maar de bestuurder niet, brand deze verlichting natuurlijk nog, en lijkt het net verlichting in de stoelen.

Volgens een van onze mede forummers is het een VSX uitvoering. dit omdat ze voorzien is van Climate Controll, mistlampen voor derde remlicht af fabriek en verlichting in alle deuren inderdaad

Citroen XM

It’s a way of life..

Profiel  

Draakje
< 100 berichten
Rank

- XM 2.0i 16v
Gepost: 04 april 2011 05:17 PM
  [ # 22 ]
Jan-hendrik schreef:

Zo zag het er bij mij uit . . .

idd hoewel het leer bij mij iets lichter lijkt. nou iets… heel veel .. maar goed kan ook zijn dat houtaccenten tekenen.

ik heb bv geen automaat of hout op de deuren en bijrijdersairbag (eronder)

Citroen XM

It’s a way of life..

Profiel  

Brian
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3422

- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Gepost: 04 april 2011 06:05 PM
  [ # 23 ]
Draakje schreef:
Simmetje schreef:

Volgens een van onze mede forummers is het een VSX uitvoering. dit omdat ze voorzien is van Climate Controll, mistlampen voor derde remlicht af fabriek en verlichting in alle deuren inderdaad

Dit is een XM van modeljaar ‘98 en volgens mij bestond toen het onderscheid tussen SX en VSX niet meer. Er was toen alleen maar XM en XM Exclusive.

Bij voorgaande jaren is het beste te zien of iets SX of VSX is aan de ventilatiedoorvoering door de voorportieren heen naar de B-stijl. Dit zat nooit op een SX en altijd op een VSX. Van de meeste opties/luxes/extra’s is het niet altijd duidelijk of het als optie verkrijgbaar was op een SX. En de meeste opties zijn er later ook wel in te zetten, maar die ventialtidoorvoering is wel heel veel werk om dat later in te bouwen.

Volg je hart, gebruik je hoofd.

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook