Totaal aantal Berichten: 667
- CX 2400 GTi
- Xantia 2.0 16V Exclusive BVA
DoctorPallas misschien. zit wel eens op het GSA forum. Woont dacht ik in Italie
Ex: 2CV, AX, BX, ZX, Xsara, Xantia 2.0, XM 2.0 TCT, CX 22TRS, Xantia 1.8 16V
C5: 186.000 | CX 2400 GTi: 227.000 | Xantia 2.0 16V: 200.900

Totaal aantal Berichten: 17407
- CX 2400 Super
Ik heb geen kennissen in Bologna, maar ik zou morgen wel met de garage willen bellen om uit te leggen dat er in Olanda héél serieuze belangstelling bestaat en dat extra fotootjes ervoor kunnen zorgen dat ene Sputnik in het vliegtuig stapt… Robin heeft het ook al opgemerkt, maar zo’n tripje naar Italië met Ryanair is toch best te doen? Als dit voor jou dé CX zou kunnen zijn, dan is dat wel een mooie actie. Buiten dit forum wordt dat misschien niet begrepen, maar hier wel!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

- CX 2400 Super
Ik heb geen kennissen in Bologna, maar ik zou morgen wel met de garage willen bellen om uit te leggen dat er in Olande serieuze belangstelling bestaat en dat een paar extra fotootjes ene Sputnik over de streep kunnen trekken om in het vliegtuig te stappen. Als dit voor jou dé CX zou kunnen zijn, dan is zo’n weekend-tripje toch een leuke actie? Zoals Robin al schreef, een Ryanair vlucht stelt echt niet veel voor!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Dat zijn ze, de goede aanboden !
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
had je deze al eens gezien? wit maar met een KNAL rood interieur. Zeker niet om in één keer mee weg te rijden, want lang stil gestaan en waarschijnlijk geen DIRAVI maar opvallen doet-ie zeker!

- CX 2400 Super
Interessant…

Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
En heule gave wieldoppen! Zeldzaam! Vraag waterman maar
Way out in the water, see it swimming.

- CX 2400 Super
Ik vind ze ook heul gaaf, vraag Wendela maar hoezeer ik erom gebedeld heb. Anderzijds zou ik niet aanbevelen om een auto te kiezen of af te wijzen op basis van zo’n setje doppen dat je voor 100-150 euro ook los kunt kopen. Maarre, ik zie dat rode interieur niet?

Totaal aantal Berichten: 2949
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Ha, weer een in de knalkleur WIT
De combi wit met rood interieur is al eens eerder langsgeweest. Int. is vaak niet helemaal tof meer. Als je de foto wat vergroot zie je het int. door het stof heen..

Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Nelis Infra schreef:En heule gave wieldoppen! Zeldzaam! Vraag waterman maar
zijn idd vrij zeldzaam maar hebben ook alleen maar op de 2200 gezeten en horen daar dus eigenlijk ook alleen maar op,
maarja als je ze mooi vindt wat let je.
Mark
CX 2000 pallas ‘78

- CX 2400 Super
Dit ís een 2200, dus de doppen zullen wel origineel bij deze auto horen. Overigens zit er ook een Luxemburgse nummerplaat op, wat de vraag oproept of de foto in Luxemburg gemaakt is. Ik zou echter niet weten waar…

- CX 2400 Super
Hé Sputnik, je bent zo stil! Toch niet op een geheime missie naar Italië?

Totaal aantal Berichten: 225
- Ami ami 6 berline
- CX 2400 GTi
Nee, ik zat in de Biesbosch….

Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break