verkrijgbaarheid onderdelen C3
Hans Vinkers
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17

- C3 1.6 Exclusive
Gepost: 07 februari 2011 08:34 PM

Afgelopen december hebben wij een leuke c3 gekocht, waarvan wij 2 opmerkingen hadden bij de aankoop; 1 daarvan was dat het display bovenin het dashboard, van radio / boordcomputer, wat hapert. her en der doet een letter het half; wij vonden dat dit niet zo hoort. (dat doet het ook niet)

De garage heeft ingestemd met het vervangen van de display… nou staat deze volgens zeggen van de garage al in bestelling sinds december; maar in backorder bij citroen nederland.

Is de service van citroen nu werkelijk zo slecht dat we dadelijk 2 maand wachten op een onderdeeltje ??

Ohja verder bevalt ie goed hoor, rijdt lekker (al is een 1.4 niet echt een muscle car) en zuipt ook niet erg veel.
Ik vind het een heel complete auto voor het geld en zo ongeveer alle luxe die ik me kan bedenken (op een carkit en xenon na) zit er op.

Profiel  

Robert & Marieke
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 290

- ID/DS Dspecial
- C3 1.4i
Gepost: 07 februari 2011 10:17 PM
  [ # 1 ]

Ik denk dat de service van je garage op dit pnt wel wat beter kan. Als ik een onderdeel voor de C3 bestel dan is dit er vaak de volgende dag al, soms moet ik 2 dagen wachten.

Robert

Dit is mijn project… http://www.nieuwzaailand.nl/over_het_project

En natuurlijk onze sleutelplek   http://www.sleuteltje-11.net  (We hebben nog plaats in de stalling)

Profiel  

Hans Vinkers
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17

- C3 1.6 Exclusive
Gepost: 26 maart 2011 12:31 PM
  [ # 2 ]

we zijn inmiddels ruim 3 maanden na aanschaf, we hebben het display nog niet.
Ik heb zelf maar contact gezocht met citroen nederland (verkooppunt van onderdelen in deventer) en deze bevestgigd mij dat het onderdeel inderdaad in backorder staat.

Ik begin nu toch een beetje flauw te worden van de verstrekking van onderdelen, citroen kan het toch niet maken dat van een auto van nog geen 10 jaar oud de onderdelen meer dan 3 maand op zich laten wachten ???

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook