Net gebeld met Citroën Nederland en mijn DS3 eHDI valt ook in de vertraging.. Staat nu gepland voor week 18!! Heb de auto al op 22 oktober besteld en zou eigenlijk begin maart geleverd worden maar was al uitgesteld naar begin april en nu dus alweer naar mei.. Mijn geduld wordt nu wel heel erg op de proef gesteld.
Ben toch ook wel benieuwd wat de levertijd zal zijn voor mijn DS3 die de leasemaatschappij vandaag heeft besteld. Na het maken van een proefrit gaf de dealer hier in Leiden aan dat de auto in de productiebatch mei zou komen, en in juni zou kunnen worden geleverd. Maar met alles dat hier de afgelopen dagen is gepost weet ik niet of dat realistisch is. Hoop van wel natuurlijk
Ik heb vandaag mijn DS3 E-HDI besteld. Kleur wit met zwart dak.
Levertijd volgens de dealer maximaal 12 tot 13 weken. Ik ben wel benieuwd of ze dat halen na alle berichten die ik gelezen heb.
Aankoop DS3 met pak select my way confort en leer gisteren geannuleerd en een C3 met eHDI met my way en navigatie + hifi en pack city uit voorraad gekocht.
Dus per juni komt er een DS3 wit met zwart dak bij het Motorhuis in Leidschendam beschikbaar,deze had ik oktober 2010 besteld en zou eerst in januari, daarna in februari en daarna echt eind maart geleverd worden en wordt nu medio juni dus, kan ik niet op wachten.
Hallo allemaal,
Ik ben gebeld, hij is binnen!!
Besteld: 27 december 2010
Oorspronkelijke afleverdatum: begin mei 2011
Bij dealer: 23 maart 2011
Aflevering: 02 april 2001
Ik heb de auto al even bekeken en hij is mooi!! Gris thorium met rouge carmen dak en carmen leder met Pack Select My Way Comfort.
Gr. Marloes
Totaal aantal Berichten: 255
- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso 1.6 HDI
Hoi,
Mijn DS3 wordt ook 2 april a.s. geleverd.
Toeval of niet is het ook Gris Thorium met een Rouge Carmen.
Hij was nog niet binnen bij de dealer zelf vertelde hij.
Hij Rieske. Heb je bericht gehad van citroen NL dat de auto in Nederland was? Ik zag op het schema dat die van jou ook week 13 in Nederland zou aankomen, net zoals de mijne. Ik ben donderdag gebeld door Citroen NL en die van mij bij de vertraagde zat. Het blijkt dat de week 12 leveringen wel zijn doorgegaan en vanaf week 13 niet meer. Ik hoop dus voor je, dat je er wel bij zit.
Die van mij is vertraagd tot week 18, zei mijn dealer net, stond in het systeem van Citroen.
Totaal aantal Berichten: 255
- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso 1.6 HDI
Hoi Roesl21,
Ik heb bericht gehad van de dealer dat we ‘m op zaterdag kunnen ophalen.
De onze zal dus levering week 12 voor Citroen Nederland zijn, week 13 heb ik ingevuld omdat de de leveringsweek is voor ons.
Heb geluk dus, balen voor jou!
Loes1906 schreef:Hallo allemaal,
Ik ben gebeld, hij is binnen!!
Besteld: 27 december 2010
Oorspronkelijke afleverdatum: begin mei 2011
Bij dealer: 23 maart 2011
Aflevering: 02 april 2001Ik heb de auto al even bekeken en hij is mooi!! Gris thorium met rouge carmen dak en carmen leder met Pack Select My Way Comfort.
Gr. Marloes
gefeliciteerd! als hij op de 23ste bij de dealer was neem ik aan dat ie in week 11 op transport is gegaan?
Rieske schreef:Hoi Roesl21,
Ik heb bericht gehad van de dealer dat we ‘m op zaterdag kunnen ophalen.
De onze zal dus levering week 12 voor Citroen Nederland zijn, week 13 heb ik ingevuld omdat de de leveringsweek is voor ons.Heb geluk dus, balen voor jou!
dat is snel!
ik heb nog steeds niks van mijn dealer gehoord, wel van citroen nederland dat hij ook afgelopen week op transport was naar nederland en naar ik nu mag aannemen deze staat te wachten ergens in brabant
Hoe gaan die dingen dan naar de dealer? weer een andere vrachtauto?
Vanmiddag gebeld door de dealer met goed nieuws. Hij is binnen en ik kan mijn gele rakker 31 maart ophalen! Besteld 14 januari, best netjes dus aangezien juni voorspeld was.
7 april kan ik hem gaan ophalen. Joepie
Gisteren een telefoontje gekregen dat ik hem komende vrijdag 1 april mag komen ophalen. Ze hadden verteld dat hij pas eind mei/begin juni zou komen dus ik was apart verrast.
Zojuist nog eens door de boekjes heen gebladerd.. de online configurator nog eens afgelopen.. dit gaat een zware week worden. Nu hopen op net zo’n weer als dit weekend de zaterdag erna.. kan ik hem gaan showen op mijn verjaardag.
Of anders is het een goeie grap.
EJ42:
Welke kleurn combinatie met welk pakket heb jij besteld??
T’is niet te geloven ...wagens die dit jaar werden besteld zijn vlugger geleverd dan wagens die op het einde van verleden jaar werden besteld . Er was hier zelfs iemand die de wagen heeft geanuleerd!!