2 weken geleden is iemand in zijn achteruit tegen mijn auto aan geknalt. Er zat een flink deukje in het rechter scherm en omdat ik een fase2 vts heb is ook de strip kapot om de wielkast heen.
de schade expert is langs geweest en heeft de schade getaxeerd voor 952 euro.
952 euro kost het dat schade bedrijf, om het te herstellen.
nu leek het mij verstandiger om een nieuw scherm te kopen en te laten spuiten en vervolgens te vervangen.
wie kan mij vertellen of het een klote klus is om dat scherm te vervangen en dat er veel meer dan een sleuteltje te pas komt.
mvg
duhast graag een foto soms is het mogelijk om de deuk uit te trekken. Ik heb daar een goede ervaring mee (rechtsachter 3cm terhoogte van de lichten naar achter gehad en nu met wat trekwerk zonder plamuur gedoe een nagenoeg perfecte zijkant.)
ik denk dat je met een zuignap (eventueel een ontstopper voor wc (niet de wc eend maar de stomper (stok met membraan)) de deuk bijna onzichtbaar kan maken. Spuiten lijkt me noodzakelijk. gezien ik verfbarsten zie.
eventueel als het resultaat niet goed het paneel verwijderen. zijn 10 bouten als ik me niet mistelt heb.
http://www.esnips.com/doc/bd910fc7-0da4-42f5-b1e9-327cd4cf06fc/Citroen open 12.pdf p207 Alle AV is de juiste titel.