Bij het vervangen en nakijken van mijn linkerachter richtingaanwijzer laten beide draadjes los van de fitting ops: . Mijn probleem lijkt simpel, maar ik weet niet hoe dit op te lossen en/of hoe de aansluiting origineel zou behoren te zijn ...
Dus: Hoe sluit ik de stroomdraden weer aan op de fitting ? Er zitten openingen in het fittingrubber, en als ik de draden daar doorheen duw dan komt er - soms - wel contact, maar dit is veel te fragiel (blijft dus niet zitten). Moet ik de draden aan de fitting lassen, of is mijn fitting niet meer compleet, moet ik want handmatigs gaan prutsen ?
Kortom: wie weet of heeft advies hoe ik mijn richtingaanwijzer weer op een goede manier aan de praat krijg ?
Mark
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Solderen, werkt prima. Orgineel zit het geklemd, werkt ook goed, alleen zijn die geklemde verbindingen moeilijk te openen…
Citroen!
Maar je kunt ze ook voor betrekkelijk weinig geld nieuw kopen in Soesterberg.
Beugeltje om het geheel vast te zetten soms ook doorgeroest?
Hebben ze ook, van rvs….
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Die RVS beugeltjes zijn wel een uitkomst: de orginele roesten muurvast….
Citroen!