Die heeft deze inderdaad op voorraad. Is een demo wagen. Zie marktplaats
autotreinen vol? toe maar, ik zit nu ook met smart te wachten, een witte met zwart dak, op een telefoontje van de mijn dealer, volgens citroen nederland is mijn auto vorige week naar nederland verscheept maar verders nog niks gehoord.
Dacht trouwens dat die dingen per vrachtauto naar hier gebracht zouden worden en via Oosterhout weer naar de verschillende garages gaan..
Zie de logica daar trouwens niet van in..
Hieronder de link:
@snuffeltje. Heb je nog niet gebeld met je dealer of met Citoen? Als ik jouw was had ik al minstens 10 keer gebeld, hahahaha.
ik heb hem de afgelopen 2 weken al 3 keer gebeld, schiet niet echt op, hij zegt ik bel je als ik wat meer weet.. nou niet dus
Hopelijk heeft dit geen gevolgen voor jullie: Geen rode en zwarte auto’s meer door rampen Japan
Dat had ik ook al gezien! Het wordt van kwaad tot erger en ik denk dat dit wel gevolgen kan hebben voor mij en andere. Zou zwart echt alleen in Japan gemaakt worden? Of is dit een ander soort zwart (metallic of iets dergelijks). Noir Onyx is een unilak, toch?
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Dubieus bericht op Autoweek.nl. Eerst wordt er gerept over het slechts op 1 plek aanwezig zijn van bepaalde pigmenten, vervolgens beweren Ford en Audi dat ze gewoon kunnen leveren. Ze willen de consument natuurlijk niet afschrikken, maar wat er dan van het nieuwsbericht waar is…
Autoweek is wat mij betreft ook niet de meest betrouwbare bron, maar wou dit toch even melden.
Het staat op meerdere sites dat er een tekort aan kleuren is. Maar zwart is toch geen kleur?!
Maar het is wel ZWARTE verf
Maar 1 ding is zeker. De levertijd wordt er niet korter door.
Totaal aantal Berichten: 50
- C4 (2004-heden) Cactus
- 2CV Transat
Zo waar, goed bericht. Mijn DS3 staat op de trein en komt nog deze week naar Nederland.
Blanc Banquise/Noir Onyx besteld op 1 oktober 2010.
potjandorie, nog steeds geen telefoontje van de dealer 8( nou ja, ben ook niet bereikbaar ivm de t-mobile storing…
Ik heb nog even gebeld met citroen nederland en zij konden mij vertellen dat de leveringsdatum is uitgesteld tot niet bekend….
zou eerst januari, toen half maart, toen half februari toen week 14 daarna week 17 en nu dus weer onbekend.
Kleur zwart met wit dak besteld begin oktober 2010.
Ik ga nu maar uit van levering eind dit jaar, kan het altijd meevallen!