@bleu comme le ciel. Had jij dan ook bericht gehad van vertraging?
In het overzicht sta je als aankomst in nl week 14.
Ik ga nu voor de laatste keer mailen met citroën en dan hou ik er echt mee op. Dan richt ik me ook op levermaand december…..
@Icemanakaice,
Ik weet wat je bedoeld, en het wat me het meest frustreert is dat er gasten zijn die in jan bestellen en nu dus rijden.
En als je dan een andere kleur wilt omdat je de kleur die je besteld heb in het echt tegen valt dan moet je ze eens horen bij Citroen Nederland een nr veranderen dat kan zomaar niet meneer, BOEVEN ZIJN HET Als ik zo mijn mijn klanten zou omgaan dan zou ik volgende week geen klant meer over hebben.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Roels21 schreef:Ik ga nu voor de laatste keer mailen met citroën en dan hou ik er echt mee op. Dan richt ik me ook op levermaand december…..
No offence, maar in het overzicht zie ik dat je de auto 2 maand geleden hebt besteld. In dit topic staan veel wisselende berichten, van krap 1,5 maand tot meer dan een half jaar. Is het dan niet een beetje gek dat je je nu al erg druk maakt om de levering? Ik snap je enthousiasme, maar of het nou 2 of 3 maand duurt, dat lijkt nog erg schappelijk
Totaal aantal Berichten: 50
- C4 (2004-heden) Cactus
- 2CV Transat
@Roels21. Nee, ik heb nooit bericht gekregen van nog eens een extra vertraging.
Maar ik heb gewoon Citroen gebeld toen de Japanse vertraging bekend werd.
@Poekoek. Tuurlijk is het een beetje gek dat ik me druk maak. Ik kan er alleen niet tegen dat je blij wordt gemaakt met een “dode mus”, snap je. Toen ik bestelde werd mij gezegd 5 maanden levertijd, dus ik ging uit van juni. Maar als er dan gezegd wordt dan de auto in week 13 aankomt in Nederland en het dan uiteindelijk niet doorgaat, en ja ik weet dat het overmacht is, is dat frustrerend.
That’s it.
Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Ik zie dat veel van jullie zonder Avatar zitten, (want zonder auto natuurlijk… )
Wie het eerst komt het eerst maalt:
Nieuws van de PSA website, letterlijk geciteerd:
European Production Gradually Returning to Normal
After the disruptions last week in some of its production in Europe, caused by difficulties in deliveries of electronic components from Japan, the Group expects to see a gradual return to normal conditions, beginning Thursday, 31 March.
The Works Councils of the plants concerned will meet tuesday.
In addition, PSA Peugeot Citroën is carefully tracking the evolving situation for the supply of certain parts sourced from Japan.
En Jaap bedankt voor de Avatar.
In onderstaande spreadsheet
https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0Av7X14F7AMvVdHJpQnVWTDJuSWpxV0tfLXJpNWRYU3c&hl=en&authkey=CPbVklY#gid=0
zie ik dat in september 2010 14 bestellingen zijn geplaatst. 6 daarvan hebben nu hun DS3 e-HD: 43%.
In oktober is de score uit 21 bestellingen 8 leveringen: 38%.
In november zijn slechts 10 bestellingen genoteerd; 3 daarvan geleverd (30%).
In december 7 bestellingen; 1 geleverd (14%).
In januari 12 bestellingen; 2 geleverd (28%).
In februari 6 bestellingen; 1 geleverd (17%).
Conclusie: langere looptijd van de bestelling vergroot de kans iets, maar voor de rest is het allemaal zeer onvoorspelbaar. Het lijkt meer koehandel dan autohandel.
Afgelopen zaterdag eindelijk de trotse bezitter geworden van een DS3 E-HDI en ik kan jullie melden dat het zeer de moeite waard was. De moter is geweldig en veel pittiger dan ik verwacht had. In vergelijking met een Seat Ibiza is dit een sport model. De auto was besteld in begin oktober dus bijna 6 maanden moeten wachten.
- BX 16V MK2
Trotse DS3 bezitter schreef:Afgelopen zaterdag eindelijk de trotse bezitter geworden van een DS3 E-HDI en ik kan jullie melden dat het zeer de moeite waard was. De moter is geweldig en veel pittiger dan ik verwacht had. In vergelijking met een Seat Ibiza is dit een sport model. De auto was besteld in begin oktober dus bijna 6 maanden moeten wachten.
Gefeliciteerd! Was je Ibiza zo’n 3-cilindertje?
- BX 16V MK2
Roels21 schreef:@Poekoek. Tuurlijk is het een beetje gek dat ik me druk maak. Ik kan er alleen niet tegen dat je blij wordt gemaakt met een “dode mus”, snap je. Toen ik bestelde werd mij gezegd 5 maanden levertijd, dus ik ging uit van juni. Maar als er dan gezegd wordt dan de auto in week 13 aankomt in Nederland en het dan uiteindelijk niet doorgaat, en ja ik weet dat het overmacht is, is dat frustrerend.
That’s it.
Duidelijke uitleg. Overigens waardeer ik je posts qua nieuwsberichten, vooral dat laatste bericht van PSA
Dankje. Net de telegraaf he!
Ik surf als ik tijd heb het hele internet af op zoek naar nieuws over de situatie.
Totaal aantal Berichten: 33
- C3 C3 1.6 EHDI 90 Collection airdream
http://www.autoweek.nl/autonieuws/16323/Geen-rode-en-zwarte-autos-meer-door-rampen-Japan
ik heb eind november een rode (aden) met wit dak besteld. heel benieuwd of en wanneer die komt. zou oorspronkelijk mei worden…..
Poekoek schreef:Trotse DS3 bezitter schreef:Afgelopen zaterdag eindelijk de trotse bezitter geworden van een DS3 E-HDI en ik kan jullie melden dat het zeer de moeite waard was. De moter is geweldig en veel pittiger dan ik verwacht had. In vergelijking met een Seat Ibiza is dit een sport model. De auto was besteld in begin oktober dus bijna 6 maanden moeten wachten.
Gefeliciteerd! Was je Ibiza zo’n 3-cilindertje?
Het was inderdaad een ecomotive met een 3 cilinder. Wat een verschil. Heb tevens in een eco vriendelijke Corsa gereden maar ben erg blij met deze prestaties. Het verbruik is met normaal rijgedrag ongeveer 1 op 17. In de stad tot 80 km per uur kan je met normaal schakelen wel ruim 1 op 24 halen maar ja je wil ook genieten van de prestaties van de auto.
Hallo allemaal. Ik heb een bericht van Hitachi Automotive gevonden op hun site. Dit is waarschijnlijk zeer goed nieuws voor de productie en levering van onze DS3 E-HDI.
Zie deze link: http://www.hitachi-automotive.co.jp/en/about_touhoku.html
Hier staat oa in dat de reeds geproduceerde voorraad van voor de aardbeving verzonden is en dat de productie van de airlfow sensors in de week van 4 april weer op normaal niveau is.
Mijn auto staat vooralsnog gepland voor week 18.