Ik ben een fervent roker maar vraag mij af waar de asbak komt, heb een armsteun en dan vervalt eigelijk ook je bekerhouder. Enig idee ?
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Asbakje eruit = bekerhouder, of zie ik dat verkeerd ?
Renault gebruikt in de Megane identieke asbakjes ( bekers ). Misschien los ergens te regelen?
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Y@KUZA schreef:Asbakje eruit = bekerhouder, of zie ik dat verkeerd ?
Inderdaad.
Waar is dat ding te bestellen? Gewoon bij Citroen? Ideaal!! Voor drinken dan, ik rook niet…
edit mod; Quote gewist. Het quoten van het voorgaande bericht is onzin.
Inderdaad, dat dacht ik dus ook, 30euro bij de dealer geloof ik
Koop je een auto voor ruim 20000 euro en dan moet je de plastieken asbak er nog bij kopen voor 30 euro, ik wind mij niet snel op en zal dat nu ook niet doen maar ik zou me er wel over kunnen opwinden
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Je hoeft hem niet te kopen hoor. Je kan ook stoppen met roken. Scheelt dan een heleboel geld
ff hier op inhakend: met een stukje papier ving ik laatst een spinnetje in de auto en stond ineens gek te kijken dat ik het papiertje nergens kon weggooien. Er zit dus helemaal geen vuilnisbakje in de DS3! of kijk ik scheel? Dus ook voor de niet-rokers moet ik toch ook eigenlijk zeggen dat ik dit een beetje belachelijk vind ....
Bijna alle automerken doen dit tegenwoordig. Is niet iets van Citroen of PSA..
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Een vuilnisbakje in een auto? Dat heb ik nog niet eerder gezien.
vuilniswagen?
Hij kost maar € 12,- zag ik nu op de website
Ook even inhakend: ik merkte laatst dat ik met vieze handen in de auto zat, nadat ik de - smerig geworden - achterklep dicht had gedaan. En toen bleek dat er nergens een kraantje was om mijn handen te wassen. Ook wel vreemd eigenlijk…
Lééf je droom - in afwachting van de bestelde DS3 e-HDI Jaune/Noir