M. Kops schreef:edit mod; Quote gewist. Het quoten van het voorgaande bericht is onzin.
25 maart (zie ook het overzicht op de lijst)
M.,
Is de foto bij je profiel een weergave van het door jou bestelde exemplaar?
Ziet er prachtig uit.
Heb zelf ook deze kleurencombi. Heb je nog speciale velgen?
Ik heb nog een overzicht in excel van gisteren. Zal morgen deze proberen er in te zetten
Via Revisie kun gemakkelijk het overzicht weer herstellen LANG LEVE GOOGLE tenminste iemand die je nog op zijn woord kunt vertrouwen.!
Enzo schreef:M. Kops schreef:edit mod; Quote gewist. Het quoten van het voorgaande bericht is onzin.
M.,
Ziet er prachtig uit.
Heb zelf ook deze kleurencombi. Heb je nog speciale velgen?
Nee ik heb geen speciale velgen i.v.m. de co2 uitstoot. Ik heb alleen chrome kappen op de spiegels en chrome portierlijsten. Voor de rest ziet die er hetzelde uit.
Het mooie van het zwarte dak is (gezien de donkere achterruiten) ofdat het een cabrio lijkt.
Mijn voorkeur ging eerst uit naar wit met een lichtblauw dak, maar de dealer had op het moment van bestellen een witte met zwart dak staan en dat vond ik toch mooier.
Groetjes Mark Kops
Ik heb de lijst zo goed als ik kon weer zichtbaar kunnen maken. Ik weet niet of die nu nog up-to-date is.
Ik verzoek een ieder om de lijst correct aan te vullen om een compleet beeld te krijgen.
edit mod; Quote gewist. Het quoten van het voorgaande bericht is onzin.
Dank! Ik heb mezelf weer toegevoegd.
M. Kops schreef:Enzo schreef:M. Kops schreef:edit mod; Quote gewist. Het quoten van het voorgaande bericht is onzin.
M.,
Ziet er prachtig uit.
Heb zelf ook deze kleurencombi. Heb je nog speciale velgen?Nee ik heb geen speciale velgen i.v.m. de co2 uitstoot. Ik heb alleen chrome kappen op de spiegels en chrome portierlijsten. Voor de rest ziet die er hetzelde uit.
Het mooie van het zwarte dak is (gezien de donkere achterruiten) ofdat het een cabrio lijkt.
Mijn voorkeur ging eerst uit naar wit met een lichtblauw dak, maar de dealer had op het moment van bestellen een witte met zwart dak staan en dat vond ik toch mooier.Groetjes Mark Kops
Geheel mee eens want ik heb dezelfde besteld maar mijn geduld wordt zeer zwaar op de proef gesteld sinds 16 sept. Leverdatum verschoof van jan. naar maart naar eind mei
Ik heb ook eens gebeld vanmiddag rond 16:00 met Citroen om te kijken of er al iets duidelijk is over mijn bestelling. Echter kreeg ik te horen: “dat moet ik even uitzoeken.” Dus ik zou worden terug gebeld. Echter niks meer gehoord. Dit is toch gewoon een kwestie van even opzoeken in de computer?
Kregen jullie wel altijd direct antwoord?
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
edit mod; Quote gewist. Het quoten van het voorgaande bericht is onzin.
Zelfde verhaal. De persoon a.d. andere kant van de lijn klonk ook enigszins gefrustreerd dat ik er over belde. Zal wel veel telefoontjes krijgen
Totaal aantal Berichten: 50
- C4 (2004-heden) Cactus
- 2CV Transat
Ik heb uit de revisiehistorie van de spreadsheet de laatste juiste versie weer teruggezet.
Wederom het verzoek: als je niet weet wat je doet, blijf er dan af.
Heb in ieder geval dan het lef om dit bij mij te melden, zodat ik een oudere versie uit de revisiehistorie weer terug kan zetten.
De volgende keer zal ik de naam er bij melden van degene die de sheet verprutst.
Thank’s!!
Wederom uitstel van levering. Eerst productie week 11 toen week 12 en nu is de productie week 13….
Elke week weer een ander antwoord.
Dealer gaf als oorzaak de levering van het onderdeel van de Japanse fabriek aan.
Ik heb het in het spreadsheet weer veranderd.
Dat zou betekenen dat ze volgende ongeveer in nl is. Wat zegt citroën nl? Heb je die ook al gebeld?
Ik heb de DS3 bij een autobedrijf besteld, niet merkgebonden.
Dit autobedrijf heeft de auto besteld via de dichtsbijzijnde Citroendealer .
Het gaat dus via diverse schijven.
Ik heb vorige maand Citroen.nl gebeld en zij vroegen wie de dealer was. Daar kon ik toen geen antwoord op geven. Het autobedrijf was voor hun onbekend.
Volgende week ga ik Citroen nederland maar eens bellen. Ik hoor nu de laatste drie weken elke keer dat de auto die week in productie zit.
Vandaag bericht gekregen van de dealer dat de auto is afgeleverd bij het bedrijf. Volgende week donderdag is de grote dag. Morgen ga ik even langs om te kijken. Betreft een 1.6 Ehdi. Ik heb de spreadsheet aangepast. Oorspronkelijk zou de auto in week 12 worden afgeleverd maar dat wordt nu 2 weken later. Kan ik nog wel mee leven.