@Rieske, zal wel aan de wieldoppen liggen sinds die specifiek zijn voor de e-HDI.
Totaal aantal Berichten: 255
- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso 1.6 HDI
Ah ok!
Ik wist niet dat die wieldoppen alleen maar op de E-HDI zaten.
Dan is degene die ik gespot had dus ook een E-HDI (Brabant water DS3 op het Minervum in Breda).
Vandaag nog een gele met een zwart dak op de ring Rotterdam (A20). Was ad andere kant dus kon het kenteken niet zien.
Vanmiddag rond de klok van 16:30 in Eindhoven op de Fransebaan een E-hdi gris thorium met rouge carmen dak. ??-ppt-4
Het was er een met wieldoppen. Moet zeggen dat de wieldoppen van de e-hdi er niet slecht uit zien.
C5 Aircross 225 PK EAT8 Shine Full options
C1 Shine 3-drs full leather
Hij is gaaf!! Veel plezier ermee!
nice!
Vandaag de hele A12 op en neer gereden en 3 DS3’s gezien, een nieuw record:
rond 9.15 op de A12 van Veenendaal ri. Utrecht. Rouge Aden met wit dak
rond 18.00 op de A12 van Arnhem ri Oberhausen. Rouge Sanguine met zwart dak
rond 18.30 op de A12 van Utrecht ri. Arnhem. Rouge Sanguine met zwart dak
Alle 3 dus rood. Maar vandaag ook zo’n 50 Mini’s ofzo gezien, dus relatief valt het mee!
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
EJ42 schreef:Mijn eigen gele rakker gespot, ff snel een fotootje gemaakt.
Uploaded with ImageShack.us
Leuk leuk leuk! Die wieldoppen staan hoe vaker ik zie steeds beter.
Met achterspoiler?
Gisterochtend rond half negen op de A2 vlakbij Utrecht gespot: een Blanc Banquise / Blanc Banquise DS3 met zebraprint op het dak.
Poekoek schreef:
Met achterspoiler?
yep ook de “extra” achterspoiler heb ik er op zitten. Die wieldoppen zijn wel enorme nepperts als je ze van dichtbij bekijkt, maar van een afstandje zien ze er niet slecht uit.
Ze zien er vanaf een afstandje idd goed uit. Mijn idee is om tot de winter zo te rijden, dan de winterbanden om de stalen velgen te leggen en volgend voorjaar rond deze tijd een setje lichtmetaal (Ashera?) te kopen voor de zomer. Er zijn er vast meer die dat zo doen.
Ik zou afgelopen week al tekenen maar dat wordt nu maandag (verkoper is op vakantie…). Nu dat de knoop gehakt kan worden wordt de kleurkeuze ineens moeilijk…ik wilde wit met zwart maar rood met zwart of geel met zwart is ook wel gaaf zeg. Dilemma’s….....
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
EJ42 schreef:Poekoek schreef:
Met achterspoiler?
yep ook de “extra” achterspoiler heb ik er op zitten. Die wieldoppen zijn wel enorme nepperts als je ze van dichtbij bekijkt, maar van een afstandje zien ze er niet slecht uit.
Weet je trouwens of de achterspoiler ongespoten bij de dealer aan komt en dan nog gespoten moet worden of kan die gewoon zwart/rood/blauw etc. bij de fabriek besteld worden? Hij zit nl. niet gemonteerd vanaf de fabriek, aangezien er geen bijtelling over betaal.
spoiler komt als het goed is in kleur vanaf fabriek
nope, spoiler komt idd ongespoten aan.
Mijn spoiler zal dan ook samen met de Bellone velgen Noir Onyx worden gespoten, bij hun lokale spuitbedrijf.