Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Maak bij een foto-hosting site even een account aan; da’s gratis.
Dan upload je daar je foto’s en plaatst hier een url (link) naar die foto’s
Veel gebruikte foto-sites;
- Flickr.com
- mijnalbum.nl
- picasa.com
Thanks, probeer vanavond aan toe te komen
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Sorry voor de zwerm vogels die kort voor de fotosessie het zo nodig vonden mijn auto te raken.
http://www.mijnalbum.nl/Album=IMJCYZ86
Ik hoop dat ze te zien zijn
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Totaal aantal Berichten: 636
Geregistreerd: 03-11-2007
- C5 C5 Aircross Benzine 130 EAT8 Business
Nee, tenminste niet zonder wachtwoord. Denk dat je ze eerst “openbaar” moet maken door iets aan te vinken waardoor iedereen ze kan zien.
Sinds 3-7-2020: C5 Aircross Business, benzine 130 EAT8
Vorige Citroëns: Grand C4 Picasso BlueHDi 120 EAT6 Business (2015-2020), C4 1.6 eHDi (2011-2015) en C4GP op lpg (2008-2011)
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Ik kan ze prima zien, erg mooie kleurencombi!
Totaal aantal Berichten: 141
Geregistreerd: 03-09-2010
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
Met de nieuwe link werkt het goed. Prachtige auto en een zeer mooie kleurcombinatie!
Totaal aantal Berichten: 636
Geregistreerd: 03-11-2007
- C5 C5 Aircross Benzine 130 EAT8 Business
Nu werkt het wel idd. Mooie kar!
Sinds 3-7-2020: C5 Aircross Business, benzine 130 EAT8
Vorige Citroëns: Grand C4 Picasso BlueHDi 120 EAT6 Business (2015-2020), C4 1.6 eHDi (2011-2015) en C4GP op lpg (2008-2011)
Mooi hoor! En de velgjes zijn ook prima, met deze kleurencombi hoeft er wat mij betreft geen 17” onder om toch stoer over te komen…
Enige wat je (mijns inziens) mist is een sierlijst op je achterruit, maar dat is echt persoonlijk…
Mooie kleur!
Geen sierlijst doen! Naast de welvingen: houd hem strak!
Banden en velgen: ik heb nog geen ervaring met de michelins. Dat weet ik pas maandag, dan ruil ik mijn winterbanden om. En zet ik er meteen het zwarte lichtmetaal eronder. Winterbanden: rijden wordt iets wolliger, maar grip en balans is wel erg goed in deze auto.
Ik heb ooit gemeld dat ik de stoelen niet optimaal vond, ik moet zeggen dat ik na 3000km eigenlijk wel blij ben met de stoelen. Ik moest denk ik even wennen, vanuit de auto waar ik vandaan kwam. Ik heb al lange ritten gemaakt, en stap fris en monter uit, zonder te willen schuiven e.d. in de stoelen.
Hifi: ik kan niet spreken voor de HIFI set, maar standaard is al niet slecht hoor! En ik denk zelfs dat deze standaard versie prima kan klinken als je de voorboxenset vervangt door een compo set. (zie UK site voor instructies). Echter voor echt mooi geluid, niets kan tippen aan de set van porsche of je eigen (wel een goede doen ) thuis.. Zeker als je mp3 doet, of radio is een dure set onzin in je auto.
(maar het is maar 1 mening)
Hoi,
Ik rijdt nu zelf een peugeot 207 90pk Hdi. Deze is op zich al redelijk zuinig (19,1km/l, rijdt nooit snelweg)
Ik had begrepen dat deze e-HDI een langere eindoverbrenging heeft en vroeg me af hoeveel toeren de motor maakt bij respectievelijk 90km/h en 120km/h in de hoogste versnelling?
Wat me opvalt bij de Peus is dat de auto erg trilt als je oppakt bij lage toeren < 1300 rpm, is dit ook het geval bij de e-HDI of hebben ze hier iets aan gedaan hebben?(Net als BMW, die het vliegwiel aangepast hebben bij hun Efficient Dynamics model)
Heb helaas niet de mogelijkheid om even een proefritje te maken daar ik in Noorwegen woon en de dichtstbijzijnde DSboer 3,5 rijden is
Als de tijd aan mijn zijde is floreren de wijnen…
Heleneus.nl / Emigreren kun je leren
Lancelot schreef:
Wat me opvalt bij de Peus is dat de auto erg trilt als je oppakt bij lage toeren < 1300 rpm, is dit ook het geval bij de e-HDI of hebben ze hier iets aan gedaan hebben
Dit kan je voorkomen door een versnelling terug te schakelen. Ik rij met de gewone 90HDI en heb mijn schakel ritme moeten aanpassen aan de auto (vergeleken met mijn Nissan Pickup, die neemt zelfs een bocht in 4de versnelling)
Gisteren mijn zilvergrijze/zwarte E-hdi opgehaald. Reed een Bmw 118i dus was zeer benieuwd. Vandaag 500 km gereden en ben aangenaam verrast! motor loopt mooi soepel, lijkt redelijk zuinig 500 km op een halve tank! begreep wel van andere forumleden dat de 2e helft sneller zakt. My way systeem werkte prima ! ook na 500 geen zit problemen en ik was wat argwanend want de sportstoelen in de BMW zaten heel goed.Dus mijn 1e ervaring is zeker heel positief! Lekker sportief karretje en mooie uitvoering.
Totaal aantal Berichten: 255
Geregistreerd: 17-01-2011
- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso 1.6 HDI
Same here.
Gisteren de auto opgehaald en ‘even’ van Oisterwijk naar Roermond gereden.
MyWay werkt goed, vind de radio minder van kwaliteit als een cd. Navigatie werkt goed. Alleen werd in Eindhoven ik op het verkeerde been gezet. Dit is bij een vriend van mij in zijn C4 Picasso hetzelfde.
Qua rijden is de DS3 geweldig. Goede stoelen en lekker pittig motortje. Ben helemaal blij met de aanschaf.
Lancelot schreef:Hoi,
Ik rijdt nu zelf een peugeot 207 90pk Hdi. Deze is op zich al redelijk zuinig (19,1km/l, rijdt nooit snelweg)
Ik had begrepen dat deze e-HDI een langere eindoverbrenging heeft en vroeg me af hoeveel toeren de motor maakt bij respectievelijk 90km/h en 120km/h in de hoogste versnelling?
Wat me opvalt bij de Peus is dat de auto erg trilt als je oppakt bij lage toeren < 1300 rpm, is dit ook het geval bij de e-HDI of hebben ze hier iets aan gedaan hebben?(Net als BMW, die het vliegwiel aangepast hebben bij hun Efficient Dynamics model)Heb helaas niet de mogelijkheid om even een proefritje te maken daar ik in Noorwegen woon en de dichtstbijzijnde DSboer 3,5 rijden is
Bij 90 km weet ik het niet precies maar bij 120 km rij je net boven de 2500 toeren. Verder kan je met zeer lage toeren rijden zonder trillen, stoten of iets dergelijks. Zo kan je dus heerlijk ” lui” rijden en als je wilt ook zeer sportief door lekker door te trekken.
Bij 1200 toeren in lage versnelling kan je rustig gas geven en pakt ie zonder problemen op.