Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Mooi, gaan we nu dan weer verder ON TOPIC en kunnen we weer wat van die prachtige spots hier zien?
Totaal aantal Berichten: 128
- BX SPORT
- DS 3 Sport Chic 1.6 blueHDI 120
Ik ben gisteren gespot door een mat zwarte Audi A5 die naast mij in tegengestelde richting bij het stoplicht stopte. En extra nog even achteruit reed om de voorkant nog eens goed te kunnen bekijken. Daarna kreeg ik de complimenten over mijn auto.
Het is uiteraard een rouge arden met een wit dak als E-hdi uitvoering.
(zal die man nu zijn A5 inruilen voor een DS3?)
Zag ik ineens op de openbare parkeerplek bij mijn ouders in de buurt;
Is dat nu blauw zwart of wit zwart?
Nou, ik ben zo kleurenblind als wat, maar mijn ouders zeggen dat het lichtblauw is
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Stel je beeldscherm eens in, dat is toch echt knalblauw
Vandaag zelf in Doetinchem een witte gespot met blauw dak en Ashera velgen. Leuk!
Gisterochtend in de haven van La Ciotat in Zuid-Frankrijk:
Eergisteren in Carry-le-Rouet:
Totaal aantal Berichten: 33
- C3 C3 1.6 EHDI 90 Collection airdream
Wij zijn 5 dagen op stap geweest naar Vogezen )Straatsburg) en teruggereden via Duitsland. Opvallend is dat we tijdens de hele reis slechts 2 DS3’s hebben gezien, terwijl je, zeker in Frankrijk, verwacht dat er aardig wat zouden rondrijden. Wat is er aan de hand? Verkoopt de DS3 soms niet goed? Wordt het soms een “collectors auto”? Zelf heb ik een DS3 eind november besteld. Nog geen idee wanneer die komt. Importeur geeft tegenstrijdige info.
Niet gewassen, bewolkte hemel, en met de HTC op de ‘korrel’ genomen: (maar wel met de nieuwe velgen en mini C5 antenne )
Oh damn!
nu staat mijn nummerbord erop, met andere velgen..
Moderator: ‘bann’ de belastingdienst van deze site!
Mooie auto Goldlion, niets mis mee. Niet te hard wegrijden daar want dan zit je hele auto onder de modder
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Jammere is dat ie steeds onder de modder zit..
kleur en regio veluwe vermoed ik..
Gespot of de Facebook pagina van Citroen NL:
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Die is gaaf zeg!
Sowieso vind ik het wel jammer dat een kleur als oranje niet te kiezen is op een DS3, dan had ie er denk ik wel opgezeten