Ik kom ook net thuis. Heerlijke dag, heerlijke rit, heerlijk om weer thuis te zijn.
Ook de toerrit naar Joure toe, samen met TRSArno en Michelangelo over de binnenwegen vanaf Amsterdam was lekker. Een prima opwarmer voor de echte rit. Maar na afloop was het ook erg fijn om de A1 af te blazen naar huis.
Hé Arjan, wat zag ik nou, had jij er een snackrit van gemaakt?
Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Rond etenstijd heb ik de MAC idd niet kunnen ontwijken
Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Ik ben inmiddels ook thuis, het was weer een erg leuke rit! Prachtige auto’s, leuke weggetjes, gezellige mensen. Op mijn foto’s is het zoals gewoonlijk weer even wachten. Organisatie bedankt!
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Arjan Verkade schreef:Rond etenstijd heb ik de MAC idd niet kunnen ontwijken
De Mac was gewoon de eerste de beste eettent die we passeerden en wie reed daar naar binnen? Juist. Even later passeerden we je weer en zat je weer aan een ijsco. En we hebben onderweg maar even geteld hoe vaak je dan wel niet gestopt moet zijn… Het verbaasde ons nog dat je zo vroeg binnen was in Raalte.
Nee hoor, groot gelijk. Lekker genieten.
- CX 25 GTi Turbo 2
Haha, toevallig, dat waren de enige 2 stops om wat voedsel naar binnen te werken
Was jij ook die TRS die een hele tijd achter mij aan reed? Daarachter reed weer een blauwe Turbo tussenmodel.
Dat was ik ja.
Totdat jij ineens de Mac in het vizier kreeg en een sharp left maakte.
- CX 25 GTi Turbo 2
Grappig dat ik daar nu zo achter kom
Nou ja, ik weet ook niet alle kenteken uit mijn hoofd…
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Mooie rit, aardig weer en en heleboel gezellige mensen… Geslaagde dag dus!
Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Zo,
Limburg is ook weer thuis van een weekend Friesland. Het was een fantastiche rit alleen jammer van de mist ‘s morgens waardoor de uitzichten wat minder wijds waren, maar gelukkig geen regen. Verder omderweg veel leuke boerderijen gezien, dorpjes en de ooievaar.
De man van het Cafe in de Weerribben zal de rest van de week wel gesloten zijn om de winst van vandaag te tellen en nieuwe eieren en hamburgers in te kopen.
Helaas geen foto’s deze keer, camera wel mee, batterijen van de flitser en canera opgeleden alleen kwam ik er gisteren achter toen ik onze mooie friese logeerboerderij wilden fotograveren dat de batterijen nog in de oplader zaten die nog thuis stond
De auto heeft zich iig goed bewezen op de eerste lange rit, net nog ff olie gepeild en niks weg, zelfde peil als bij vertrek.
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Groningen is er ook weer! Wat nou regen?
Way out in the water, see it swimming.
Totaal aantal Berichten: 667
- CX 2400 GTi
- Xantia 2.0 16V Exclusive BVA
Ik ben ook weer thuis van een hele leuke rit. Moest mijn dochter nog in Amstelveen afzetten en daarna door tot Roosendaal. Nou heb ik weer eventjes genoeg in de CX gezeten.
Arjan: mooie foto’s
Organisatie: bedankt voor alle inspanningen om dit weer tot een succes te maken.
Ex: 2CV, AX, BX, ZX, Xsara, Xantia 2.0, XM 2.0 TCT, CX 22TRS, Xantia 1.8 16V
C5: 186.000 | CX 2400 GTi: 227.000 | Xantia 2.0 16V: 200.900
Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
echt donders mooi mensen. Mooie tocht en Eloise begreep gelukkig dat haar weigering te starten sochtends genoeg signaal was om de keten van belangrijkheid te herstellen.
Absoluut de tocht waard!
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
Totaal aantal Berichten: 432
- BX 16 TZI Custom
- Berlingo 1.6i 16V Multispace
- BX 19 TRI
Zo, Eindelijk toegekomen aan een reply op de rit.
Helaas stond mn camera soms een beetje op het verkeerde moment aan. zoals van de 2 of 3 x volgas optrekken slechts de minst extreme uitvoering op beeld staat.
En niet alleen tijdens de rit maar ook nog voor de rit! Bij het filmen van de intro is het grandioos mis gegaan…
Hij stond op pauze als ik d8 dat ie filmde en filmde wanneer ik op stop klikte…
( heb hem waarschijnlijk op record gezet zonder het te merken en dat heeft mn introshots dus van de kaart geveegd.)
Naja, miss kan ik peter lief genoeg aankijken het even over te doen als ie in de buurt is / tijd heeft…
Een gezellige rit was t hoedanook! de video zal nog wel even een paar weken op zich laten wachten.
Het was genieten zoals altijd! fijne en mooie opkomst! weer vele mooie CXen gezien!
Eenmaal op de terugrit schoot de vermoeidheid er wel in en sinds gisteravond schoot er ineens een zware verkoudheid bij.
Dus dat word even snel opknappen want aanstaand weekend mag ik weer aan de bak op de voorjaarsmeeting!
Tot dan!
———————————————————————————————————-
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog
———————————————————————————————————-
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Hier zijn mijn foto’s te zien. Tot de volgende Ciao….
In het begin mistig, maar was een top dag!
Hé, da’s gek! Die dijk op de eerste foto’s zat toch helemaal niet in de rit?