wit of creme, tres jolie!
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Totaal aantal Berichten: 820
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Ik vind op de een of andere manier beige of creme leder gewoon erg mooi in een Citroen.
Mijn C4 heb ik 3 jaar geleden ook met beige leder besteld, terwijl de kleur van de auto zwart was. Het is dat er 6 maanden geleden een jongen met net iets meer dan 50 achterop is gereden terwijl ik stil stond voor het verkeerslicht, anders had ik ‘m zeker van de leasemaatschappij overgenomen.
Een Multimedia vind ik ook metname mooi vanwege het lichte interieur.
Die voetenverlichting is toch gewoon de instapverlichting die in de deuren zit en onder de stoel door schijnt? Dat zit toch al sinds de start van de productie in de ambiance/VSX/Exclusive? Als je zelf de deur dicht hebt, maar de bestuurder niet, brand deze verlichting natuurlijk nog, en lijkt het net verlichting in de stoelen.
Domme vragen bestaan niet.
Jan-hendrik schreef:ja het is inderdaad wit leer wat er in de dame zit.. ik heb gekeken of het achteraf gemonteerd is maar
De XM is nooit geleverd met wit leer. Het is misschien een kwestie van semantiek, de kleur is creme / licht beige. Mijn 1995 XM had dit leer ook
Je hebt gelijk. echt spierwit is het niet het is meer creme maar wel heel mooi !!!
Citroen XM
It’s not a way of driving…
It’s a way of life..
Simmetje schreef:Ik vind op de een of andere manier beige of creme leder gewoon erg mooi in een Citroen.
Mijn C4 heb ik 3 jaar geleden ook met beige leder besteld, terwijl de kleur van de auto zwart was. Het is dat er 6 maanden geleden een jongen met net iets meer dan 50 achterop is gereden terwijl ik stil stond voor het verkeerslicht, anders had ik ‘m zeker van de leasemaatschappij overgenomen.
Die voetenverlichting is toch gewoon de instapverlichting die in de deuren zit en onder de stoel door schijnt? Dat zit toch al sinds de start van de productie in de ambiance/VSX/Exclusive? Als je zelf de deur dicht hebt, maar de bestuurder niet, brand deze verlichting natuurlijk nog, en lijkt het net verlichting in de stoelen.
Volgens een van onze mede forummers is het een VSX uitvoering. dit omdat ze voorzien is van Climate Controll, mistlampen voor derde remlicht af fabriek en verlichting in alle deuren inderdaad
Citroen XM
It’s a way of life..
Jan-hendrik schreef:Zo zag het er bij mij uit . . .
idd hoewel het leer bij mij iets lichter lijkt. nou iets… heel veel .. maar goed kan ook zijn dat houtaccenten tekenen.
ik heb bv geen automaat of hout op de deuren en bijrijdersairbag (eronder)
Citroen XM
It’s a way of life..
Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Draakje schreef:Simmetje schreef:Ik vind op de een of andere manier beige of creme leder gewoon erg mooi in een Citroen.
Volgens een van onze mede forummers is het een VSX uitvoering. dit omdat ze voorzien is van Climate Controll, mistlampen voor derde remlicht af fabriek en verlichting in alle deuren inderdaad
Dit is een XM van modeljaar ‘98 en volgens mij bestond toen het onderscheid tussen SX en VSX niet meer. Er was toen alleen maar XM en XM Exclusive.
Bij voorgaande jaren is het beste te zien of iets SX of VSX is aan de ventilatiedoorvoering door de voorportieren heen naar de B-stijl. Dit zat nooit op een SX en altijd op een VSX. Van de meeste opties/luxes/extra’s is het niet altijd duidelijk of het als optie verkrijgbaar was op een SX. En de meeste opties zijn er later ook wel in te zetten, maar die ventialtidoorvoering is wel heel veel werk om dat later in te bouwen.
Volg je hart, gebruik je hoofd.