Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Tuurlijk willen we die hebben, ik vind het juist leuk als er meer van dezelfde in verschillende talen opstaan, zie je ook de verschillen per land vaak is de indeling iets anders of de uitvoeringen zijn specifiek voor dat land. Zie bv de zweedse folder met de koplampenruitenwissers.
Gisteren kreeg ik overingens nog een leuke mail van iemand, hij mailde mij of ik interesse heb in een CX Athena testartikel en gebruiksaanwijzing en wil deze naar mij opsturen zodat ik ze kan inscannen.
Uiteraard stuur ik ze dan weer terug naar de eigenaar.
En zo langzaam maar zeker komen er steeds meer folders in flash op te staan
Mark
CX 2000 pallas ‘78

Totaal aantal Berichten: 154
- CX CXA 25 GTi Turbo 2
- Xantia 1.8I 16V
- C6 (2005-2012) benzine
Ben ook nog in het bezit van een franse folder CX modellen 1988.
Nog niet in je archief??
Ik doe er maar even de voor- en achterzijde bij.
Daarnaast is deze engelse site ook een aardige bron:
http://www.citroenet.org.uk/index.html

Totaal aantal Berichten: 6503
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Heb je deze interieurkleur al?
lichtgroen serie 1
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Net even een paar updates gedaan, er staan een aantal nieuwe folders op voornamelijk franstalige, is weer leuk om de verschillen te zien tussen de talen.
Binnenkort volgen er nog een aantal nieuwe folders en instructieboekjes.
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Wellicht een leuke aanvulling voor de verzameling:
http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/190166682.htm?ca=12_s
Laat maar weten of je het wat vindt en hulp nodig hebt voor de verwerving. Ik heb al een mail gestuurd.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Zie ik het nou goed, zat er toen gewoon een stukje stof in de brochure geplakt?

Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Volgens mij is het gewoon een kaart met “stalen” van de bekleding en lakvariaties….

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Het lijkt iid wel geplakt stof bij eentje zie je de vezels zitten, moeten er nog een soort 3D internet komen waardoor je ze kunt voelen op de site.
Maargoed ff alle gekheid op een stokje, het is natuurlijk een leuk document maar vind deze wel aan de prijs 12,- euro + dan nog verzending ik betaal dit voor bijna geen een folder, dus gewoon maar wachten op een goedkopere…..
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Zoals Arno zegt, is het geen folder maar een kaart met echte (!) staaltjes stof. Vele malen waardevoller dan een foto van de stof.
Wanneer je de staaltjes fotografeert (en niet scant) kan je een uiterst representatief voorbeeld van de stoffen op je website geven.
Of het de €12,- + verzendkosten waard is, durf ik niet te zeggen.

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
De kaart die Robin aanhaalt, is aanwezig binnen de club, ik heb in 2010 op de Citromobile voor de club diverse van deze folders gekocht. Een aantal bouwjaren met daarin alle stalen van de lak en de bekleding.
Ze zijn als het goed in ‘het bezit’ van Jaco Jonker (jmmj op het forum geloof ik).... Misschien heeft hij ze al ingescand.
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Je kan ze beter fotograferen dan scannen, want bij scannen mis je de lichtreflecties die nodig zijn om de stalen zo natuurgetrouw mogelijk digitaal te reproduceren..
Nou jongens, met nog wat leuke dingetjes aan technische documentatie erbij mag ik alles hebben voor E 35 inclusief porto. Ik heb maar ja gezegd. Kijken we later wel waar het naartoe moet.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
leuk Robin !
zodra ik alles weer beetje op orde heb thuis, zal ik ook weer eens kijken of ik wat kan bijdragen en/of inscannen voor de overzichts-site van Mark.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 763
- C4 (2004-heden) C4 Cactus 1.2 PureTech Shine
- CX 2200
- C-Zero EV
Op MP nu een auto die volgens de verkoper Bleu Centauré is - betere foto dan de (door mijzelf ingestuurde) auto die nu op de site staat!