Hele mooie wagen :photo
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Inderdaad schitterend mooie Type-1 zeg
Doet me weer denken aan mijn eerste BX’en van Type-1 met de satellietjes. (zucht)
leuk dat jullie de wagen kunnen waarderen, de meeste die de wagen tot nu toe hebben gezien hebben iets van:Ziet er wel mooi uit voor die leeftijd, maar ik hou niet van de citroen, en al dat bruin binnen.
Als ze dan zien dat ik er blij mee ben, kijken ze een beetje van:Toch wel zielig. Of hij is toch wel een beetje gek, hij heeft nu al 2 van die wagens.
Ik heb de kleurcode even opgezocht dat is: EWAcS
De ventilator werkt in 3 standen maar maakt in de hoogste stand te veel lawaai.
jilles
1.4E 1985
jilles schreef:Ik heb de kleurcode even opgezocht dat is: EWAcS
Dat dacht ik inderdaad al, want mijn beige BX was donkerder beige.
EWA heet trouwens Blanc Crémant. Een luxe kleur die zelfs op de BX 19 GT is geleverd.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
jilles schreef:leuk dat jullie de wagen kunnen waarderen, de meeste die de wagen tot nu toe hebben gezien hebben iets van:Ziet er wel mooi uit voor die leeftijd, maar ik hou niet van de citroen, en al dat bruin binnen.
Als ze dan zien dat ik er blij mee ben, kijken ze een beetje van:Toch wel zielig. Of hij is toch wel een beetje gek, hij heeft nu al 2 van die wagens.jilles
Wij Citrofielen kunnen je keuze alleen maar zeer waarderen.
Ga maar lekker genieten.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
OEH, prachtig joh. echt mijn droomauto, een witte (toch?) type1 met beige dash… prachtig. en die kilometerstand… whaaaaa, HEBBE-factor oneindig
deur63 schreef:OEH, prachtig joh. echt mijn droomauto, een witte (toch?) type1 met beige dash…
Beige dus…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Ik heb de foti nog even bekeken, maar hij ziet er super uit. Zelfs geen bumperverkleuring o.i.d.
Bofkont!
Krijg er hebneigingen van.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
wow, wat een charme!
meteen verliefd op die knoppen en de teller!!
veeel plezier ermee
I take my keys, forget the rest,
cruisin’ headed nowhere in ‘my good old bx’
ontzettend mooi bakkie. Alsof ‘ie zo van de band is gerold.
Wees er maar extreem voorzichtig op!!
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
XBXG schreef:deur63 schreef:OEH, prachtig joh. echt mijn droomauto, een witte (toch?) type1 met beige dash…
Beige dus…
Ja zeg, ik vind em eigenlijk creme-cleurig wit lijken, beetje gebroken wit (op de laatste foto althans). Op de foto’s erbijven lijkt ie inderdaad beige achtig.
Wel een HELE mooie kleur
wow !!! mooie bx hoor, en zuinig op zijn he zo zie je ze niet veel en dat voor die prijs
Groet Roy
:cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
q01z schreef:je zou er toch bijna emotioneel van worden..
dit is nog BX zoals BX bedoeld is!
mooi man, zuinig opzijn en even polishen
Keer een proefritje maken Marc??
Fraaie BX! Doet weer jeugdsentiment bovenkomen: ik kocht in ‘86 een nieuwe type 1 Leader.
Wees er zuinig op. Bekleding ziet er ook nog zo mooi uit. En die kilometerstand:
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Die kilometerstand is echt geweldig ja!! Kan nog tonnen mee, die 150 motorblokjes zijn echt goed volgens mij! (mijne heeft 230.000 en loopt nog als een zonnetje)