Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Vast om mij te plagen, deze stond ca. een uur bij mij aan de overkant:
Sponsor zo het Nederlands elftal maar, met zo’n DS3. Ben helaas bang dat ze alleen een X6 met oranje dak als sponsorauto willen hebben…..
It’s done
Next week new tyres and 17” rims .
- BX 16V MK2
Ziet er strak uit zeg!
Backsite
Vorige week een DS3 gespot op de A1, ging er volgens mij bij Holten of Markelo af. Een donkere kleur. Wat me opviel is dat deze ‘gemodificeerde’ verlichting had. Namelijk stadslicht aan i.c.m. de dagrijverlichting. Zag er goed uit en groot voordeel is natuurlijk dat je achterlichten dan ook branden. Is ideaal voor de fase die aanbreekt nét voor de echte schemering. Dan is het nog mooi om met de dagrijleds aan te rijden, maar ook fijn als je achterverlichting het ook doet. Weet niet of het iemand v.h. forum is? Heb helaas geen kenteken…
Km-stand DS3 eHDI op 31 okt 2011: 24500
Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Het worden er steeds meer, ik zier er bijna iedere dag wel een (naast die van mijzelf natuurlijk). Dat komt toch ook wel door de verkopen (http://www.autozine.nl/overzicht/autoverkopen.php?mok=1629)
09-04-2011: Op de A28 bij Zeist onder de overkapping, zwarte DS3
11-04-2011: In Flevoland op de weg van Almere naar Harderwijk (N305?), witte DS3 met blauw dak.
13-04-2011: A27 op de brug naar Flevoland, witte DS3
Het valt mij op dat er in Limburg iets minder rond rijden. Heb er pas 3 gezien. Ook 1 wit zwarte gezien bij de Geuselt in Maastricht 2 weken geleden.
- BX 16V MK2
Ik spot ze echt steeds meer. Afgelopen zaterdag in Oldenzaal nog een blauwe met een wit dak en afgelopen zondag een gele met een zwart dak op de A1 (t.h.v. Lochem, rond een uurtje of half 8 ‘s avonds).
Heel veel zijn het er nog niet, gisteren heb ik er op een retourtje Rotterdam (ca. 400 km) hooguit 2 gespot. Hoeft van mij ook niet trouwens, zo blijft het nog een beetje apart
Gisteren nog wel op de parkeerplaats van mijn werk in Amersfoort een (volgens mij) Gris Manitoba gekleurde THP gespot, nog even een duimpje opgestoken naar de collega/bestuurder
Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Poekoek schreef:Heel veel zijn het er nog niet, gisteren heb ik er op een retourtje Rotterdam (ca. 400 km) hooguit 2 gespot. Hoeft van mij ook niet trouwens, zo blijft het nog een beetje apart
Klopt, we verbieden citroen volgende maand nog DS3’s te leveren.
(Maar van mij hoeft ook niet heel de straat vol te staan met de DS3’en. Het is natuurlijk toch een iets duurdere auto, dus daardoor scheelt het ook al)
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
the iceman schreef:It’s done
Next week new tyres and 17” rims .
Ziet er goed uit!!! alleen een beetje jammer van t chroom, dat hadden ze toch eigenlijk ook echt rood moeten maken.
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
Berlingo2.0HDi schreef:Vanmiddag rond de klok van 16:30 in Eindhoven op de Fransebaan een E-hdi gris thorium met rouge carmen dak. ??-ppt-4
Het was er een met wieldoppen. Moet zeggen dat de wieldoppen van de e-hdi er niet slecht uit zien.
Vreemd, kan mijn eigen bericht niet aanpassen. Niet Geautoriseerd.
Maar goed. Dan maar op deze manier
Zag hem vandaag weer. Het is 54-PTT-3
C5 Aircross 225 PK EAT8 Shine Full options
C1 Shine 3-drs full leather
Ik zag vanmiddag rond 17.00 uur ook een DS3 E-HDI (wieldoppen) op de Heerstraat in Stein (Limburg). Misschien van diegene die hem bij Sproncken Beckers in Beek heeft gekocht. Wit met zwart dak. Ik krijg dezelfde!!! Die ledjes zien er echt vet uit!
Kenteken ook met ptt in het midden.
Hey DS3 liefhebbers,
Vandaag een DS3 gespot in het grijs in Duiven (GLD). Volgens mij was het kenteken 74-PXN-7, is dit toevallig iemand die hier op het forum actief is??
groeten,
Jeroen
- BX 16V MK2
Vandaag 2 E-HDI’s gespot! Op de parkeerplaats van mijn werk in Groningen stond een blauwe met zwart dak. Kenteken was iets met PXV.
Toen ik de parkeerplaats rond een uurtje of 9 af wilde draaien reed er net een witte met zwart dak langs.
Allebei te herkennen aan de wieldoppen, meer niet