Hoi,
Ik heb stoelrails-verlengers in mijn CX zitten en ook de stoelverhogers. De knop van de stoelverhoger prikt echter in de knieholte van mijn rechterbeen bij het rijden. Zijn er anderen die hier ook last van hebben gehad en een oplossing hebben gevonden? Kan de knop verwijderd worden?
mvg,
Joost

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
die stoel-verhoger knop, dat is toch die standaard knop af-fabriek ?
die kan je niet zomaar verwijderen. gaat met een gebogen arm naar het verstel-mechanisme.
je zou de arm kunnen doorzagen, en in een andere vorm weer kunnen laten vast lassen, zodat die knop lager zit.
heb er zelf geen last van.
jij ben wat langer dan 1,80 denk ik ??
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
cx25gtit2 schreef:die stoel-verhoger knop, dat is toch die standaard knop af-fabriek ?
die kan je niet zomaar verwijderen. gaat met een gebogen arm naar het verstel-mechanisme.
je zou de arm kunnen doorzagen, en in een andere vorm weer kunnen laten vast lassen, zodat die knop lager zit.
Hmmm, daar was ik al bang voor…
cx25gtit2 schreef:heb er zelf geen last van.
jij ben wat langer dan 1,80 denk ik ??
Ben 1.94 .... Als ik de stoel in de achterste stand zet voor mijn benen, dan kan ik niet meer bij stuur…;) Zit dus met gebogen benen en dan prikt die knop precies in mijn knieholte…

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Hmm, ik ben 1.93 en heb geen last van die knop. Maar goed, ieder zit anders, en mss dat die rail verlengers ervoor zorgen dat je wat lager met je knieen zit…
Als je denkt, PE heeft toch een serie 1, dan is dat correct. Maar ik heb er serie 2 VIP interieur in gezet…

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
je kan de arm niet zomaar verwijderen. wel het plastic uiteinde / de knop. klein schroefje los en is er zo af.
maar dan zit je met een metalen eindstuk. wellicht juist voldoende… ? probeer het en je weet het.
en anders is dat zo bij gezaagd / opgegelast.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje