Wat is onderdeel B7 in dit plaatje ?
Schijt aan originaliteit.
Is echter niet te zien op nieuwere 2cv 6’en
http://home.scarlet.be/clukkers/clukkers/
Belgische Dyane Confort ‘67.
Ga je een replica maken van de jouwe?
http://home.scarlet.be/clukkers/clukkers/
Belgische Dyane Confort ‘67.
Nee, het is voor iemand anders
Alleen hij wil graag weten wat voor onderdeel het is, wat het doet enzoo.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
*Mijn gokje*
Volgens mij is het een aanjager die eens, in een heel erg donkergrijs verleden als optie in de handel was.
Ik heb er zefls nog ergens eentje liggen… (leuk voor de winter)
Zou kunnen, maar het schaalmodel wat die jongen op dat andere forum bouwt is geen rubbelkapje, maar een oud 6-je met trommelremmetjes. Tevens zie ik op de foto van Yannick geen verwarmingselementen
Dag,
ik heb zélf zo’n Tamiya 1/24 Highly Detailed Model, maar dit “detail” kan ik óók niet definiëren. Het heeft in ieder geval niets met de verwarming te maken, want het zit helemaal onderaan de voetenbak, zonder verbinding met de verwarmingsslangen (zie pijltje dat naar beneden wijst). Suggestie: een Japanse vochtvreter (om binnengesijpeld water af te voeren ?) . Ik weet het dus écht niet, terwijl ik in het verre verleden (in ‘74 en ‘76) twee 2CV6 heb gehad en nu een 2CV AZ restaureer, maar iets dat er op lijkt heb ik nooit gezien. Verdere aandachtspunten: koplampen staan te hoog, stickers zijn verkeerd (Citroën moet links op de achterklep, type moet rechts op de achterklep). Verder een héél behoorlijk model.
Jumpy 2.0 HDi 136 PK FAP 9/2008, Buscamperuitvoering (Gris Fer Metallic)
Xsara Picasso 1.6 Image 7/2007 (Gris Aluminium)
2CV6 Spécial 6/1988 (Blanc Meije)
Renault 4 TL Savane 1990 (Rouge), in restauratie
(in verleden 2x Acadiane, 3x2CV, DS21, Visa, GSA-Break, 2xBX D, 2xXantia D, C5 HDi)
Totaal aantal Berichten: 777
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Ofwel een verwarmingsbuisaansluittuut (3 x woordwaarde) ofwel een spanningsregelaar, dat zijn de enige spullen die daar naar mijn ervaring zitten.
Maar ja, ‘t is Japans natuurlijk dus misschien hebben ze voor het model een foto van zowel een links- als rechtsgestuurde eend kriskras doormekaar gebruikt en is dit cilindervormige ding een stuuras van een rechtsgestuurde duck?
Pfoe… valt nog niet mee dat modelbouwen…
Inderdaad voorgenoemde ‘verwarmingsbuisaansluittuut’
lijkt me ook erg logisch dit omdat er niet 1 pijl staat aangegeven maar ook een tweede ..aan de meest rechtse kant.
dat houdt in dat er ook twee van die dingen bij zouden moeten zitten..
en anders plak de motorkap maar dicht niemand die het ziet…of is dit weer te kort door de welbekende bocht
veel suc6 met de modelbouw…leuk werk alleen hou het toch maar bij de 1 op 1 versie van de 2cv
Citroen rolls better then a Rolls!!