na 22 jaar fiat te hebben gereden hebben we 2 weken geleden een xsara break 2.0 hdi comfort gekocht
was wel een beetje wennen na een ulysse maar tot nu toe niets anders dan lof, wat rijdt de auto lekker en vergeleken met de ulysse die 1 op 8 loopt in de stad en deze 1 op 14 wauw wat een verschil
ik zoek alleen 1 ding weet iemand als er dakrails te krijgen zijn voor deze break dit is het enige wat de auto mist
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Topic even verplaatst naar het juiste subforum.
Welkom!
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
Hai Ramon,
Welkom hier en gefeli met je (leuke) diesel!
1 op 14? Valt me eigenlijk tegen voor zo’n bak…... Of zijn de 1.9td’s gewoon zuiniger? Mijn 1.9td met automaat haalt met gemak 1 op 15…
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
moet wel erbij zeggen 1 op 14 is in de stad en ik ben niet extreem zuinig aan het rijden, ik kan 1 op 15 eruit halen en misschien wel meer, bij 130 is de auto wel zuinig 1 op 19 a 19,5 volgens boord computer
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Op langere afstanden is zelfs 1 op 20 haalbaar. Mijn record is 1 op 23 op een hele tank, heb daar toen twaalfhonderd kilometer mee gereden. Gemiddeld over het afgelopen jaar (40.000 kilometer) is 1 op 19.
De Xsara Break heeft speciale dakdragers die je in de daarvoor bestemde openingen moet klikken. Er zijn er volgens mij geen met langsdragers geleverd, zoals je dat vaak ziet op een station. Op marktplaats zijn volgens mij wel setjes te vinden.
Veel plezier met de auto in ieder geval
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!