Hier de dan de foto van de team dynamic pro-race 1.2 velgen
Ook erg mooi!
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Doen het altijd goed. Schitterende velgen antonio!
Weet iemand met welke wielbouten de Bellone velgen vastgezet moeten worden en waar deze gekocht kunnen worden?
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Bij de dealer lijkt me.
iemand al ervaring met 18 inch onder zijn DS3, ik ben bang voor stuiter gevaar!
Morgen mijn DS3 ophalen met wonderschone wieldoppen van de week of originel bestellen of 17 inch of 18 inch…
DS3 | OBSIDIEN & CARMEN | CUIR CLAUDIA ROUGE | PACK SELECT | PACK MY WAY | BROCK B24
Kijk op het Duitse DS3 forum daar rijden er al verschillende met 18 inch.
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
of kijk in het topic: j-w’s DS3
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
ah dank beide , wilde echter alleen weten of het comfort heel erg te lijden krijgt. Ben inmiddels 300 km verder met mijn DS3 ik vind het een super auto tot nu toe, maar die wieldoppen zijn echt vreselijk.
Ik ga nog maar eens in DE neuzen ..
Als hij klaar is krijgen jullie uiteraard de fotos!
DS3 | OBSIDIEN & CARMEN | CUIR CLAUDIA ROUGE | PACK SELECT | PACK MY WAY | BROCK B24
Vandaag bericht gekregen van velgenshop.nl dat mijn bestelling verzonden is vanuit het magazijn naar het filiaal in Zoetermeer! Ik heb deze besteld:
Samen met een setje Falken ze912 banden, slotbouten voor € 1081.59. Scheelt weer met de 1700 euro voor bellone velgen. Iemand geinteresseerd in 4 nieuwe Michelin Energy banden over ongeveer een maand?
Wat moet je er voor hebben ?
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Is dit type Dotz velg wel geschikt voor de DS 3 ivm de steek 4 x108 en de Et waarde max 25 ?
hallo ,
Wij zijn nog altijd in blije verwachting…..al bijna 3 weken zit ik te wachten op mijn bestelling bij online- velgen.nl. Wij vinden dit wel heel lang duren . Had ik het geweten dan bestelde ik het bij mijn velgen boer hier in belgie.
@hbeck Geen idee wat ze bij de bandenboer kosten, maar ik geef je 20% korting. En dan heb ik er zo’n 30 kilometer meegereden van de dealer naar de velgenwinkel.
@antonio1 Ik heb ze inderdaad besteld met de volgende maat: Citroen C3 - ET 25 - 7,5J - 4x108 steek velg. Dus ze zijn een halve inch breder dan de bellone, verder dezelfde waardes als de bellone. Merk is trouwens Butzi.
@the iceman Het heeft voor mij precies 2 weken geduurd. De velgen worden helemaal bij de fabriek/leverancier besteld zodat de winkel geen mega voorraad hoeft te hebben van diverse steekmaten etc. Velgen komen uit Spanje, dus ik vind 2 weken wel redelijk.