Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Ik krijg steeds dit als ik een onderwrp aanklik?
Could not obtain post/user information.
DEBUG MODE
SQL Error : 1054 Unknown column ‘u.user_car’ in ‘field list’
SELECT u.username, u.user_id, u.user_posts, u.user_from, u.user_website, u.user_email, u.user_icq, u.user_aim, u.user_yim, u.user_regdate, u.user_msnm, u.user_viewemail, u.user_rank, u.user_sig, u.user_sig_bbcode_uid, u.user_car, u.user_avatar, u.user_avatar_type, u.user_allowavatar, u.user_allowsmile, p.*, pt.post_text, pt.post_subject, pt.bbcode_uid, m.longitude, m.latitude FROM citroen_posts p, citroen_users u LEFT JOIN citroen_map_mod_user m ON u.user_id=m.user_id, citroen_posts_text pt WHERE p.topic_id = 166475 AND pt.post_id = p.post_id AND u.user_id = p.poster_id ORDER BY p.post_time ASC LIMIT 0, 15
Line : 398
File : viewtopic.php
Het is dus opgelost…zag sans-pareil net online, ik denk dat die uitleg kan geven…
Heb meteen ff een berg crossposten gegumd
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ik heb het gefixed ja. Hoe het kan is nogal mysterieus… ben aan het kijken. Er was zomaar een kolom uit een tabel verdwenen. Een kolom die voor zover ik kan vaststellen niets doet. Totaal mysterieus. Zal wel iets te maken hebben met de schijf-vol problemen van gisteren, maar het is heel raar dat het ineens optrad, en niet meteen, en dat er geen foutmeldingen waren bij de tabelcheck. Het onderzoek loopt…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
woehei….
kan ik alweer stoppen met afkicken..
dat afkickgevoel is wel lekker
Mooi!! EErst een hele ochtend niet en nu een hele middag niet!! Ben verslaafd :S
Trouwens jongens, mijn telefoonnummer (06-25092990) staat bij de hulptroepen, een SMS ofzo als er een probleem is is erg fijn, want zelfs ik ben niet 24 uur aan het checken. Dit was namelijk vrij simpel op te lossen (even los van dat het optreden ervan super obscuur is).
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
genotudingest….ben bijna altijd online…..woon hier
Hehe, ik dacht al… weinig nieuwe posts vandaag
Het loopt nog steeds niet helemaal tof. Ik heb net meerdere malen gehad dat ie geen contact kon maken met de database.
Animal triste post coitum
dat probleem van u.user_car oid kwam door mij. Ik heb dat veld verwijderd omdat deze geen zin meer heeft. Ik dacht dat ik alles code die met dat veld verbonden was verwijderd had .. niet dus!
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Gelukkig, het was anders te vaag voor woorden geweest . Bij windows accepteer ik onverklaarbare gebeurtenissen, bij linux wil ik weten hoe het kwam. Blij dat dit een logische was.
Serge, kan jij die problemen nader toelichten, hier loopt alles nu namelijk weer prima. Als je de problemen wat nauwer kan omschrijven dan kan ik op zoek naar de oorzaak.
Het lijkt vrij willekeurig te zijn; soms klik ik een topic aan, vervolgens duurt het overdreven lang om het topic in te laden en als eindresultaat krijg ik dan een blanco scherm met bovenin de regel “could not connect to the database”. Ik heb niet het idee dat het te maken heeft met specifieke topics oid, want als ik het dan nog eens probeer, staat ie er ook binnen 2 tellen. Geen idee wat het zou kunnen zijn. Ik heb het hier iig nog niet eerder gezien tot vanochtend, toen is het een keer of 7/8 gebeurd.
Ik had met het posten van een topic in het “Ami gespot” subforum. Duurde minutenlang voor er wat gebeurde, terwijl andere topics binnen een fractie van een seconde werken.
En toen kreeg je ook de regel “could not connect to the database” te zien?
Re: Back online
M&M schreef:@ CitroenAZU ... hoe kreeg jij het voor elkaar wel te posten
posten ging wel,maar het openen van de post niet…;)
Serge schreef:En toen kreeg je ook de regel “could not connect to the database” te zien?
Nee, het duurde gewoon heel lang: leek wel bevroren. Na 10 minuten (had het window niet dichtgeklikt maar wat anders doen) had ie wel een reply windowtje geopend.