Totaal aantal Berichten: 1595
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Gisteren in Amsterdam: C 15 uit 1987
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Toen ik net in Nieuw Weerdinge een patatje zat te eten kwam er een Romahome langsgereden met het kenteken VG-73-ZB. Het Romahome seizoen is weer begonnen zeker?
Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Volgens mij kwam ik deze vorige week al tegen op de N33 nabij Veendam
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Volgens mij is Bassiechevron gespot door iemand van het Autoweek-forum. Een quote: “Als je op die laatste foto aan de overkant iets verderop een Axel en een Visa Découvrable ziet staan heb je goeie ogen. Ik zag ze pas toen ik wegreed, vrolijk gezwaaid maar kon helaas niet meer stoppen… volgens mij stonden ze ook foto’s te nemen.”
De bewuste foto:
Ah, de Roma op het Java-eiland in Amsterdam. De eigenaar woont daar ook ergens. Dat ding is in Israël geweest jaren geleden en maakt volgens mij nog best wel wat kilometers per jaar.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Poekoek schreef:Volgens mij is Bassiechevron gespot door iemand van het Autoweek-forum. Een quote: “Als je op die laatste foto aan de overkant iets verderop een Axel en een Visa Découvrable ziet staan heb je goeie ogen. Ik zag ze pas toen ik wegreed, vrolijk gezwaaid maar kon helaas niet meer stoppen… volgens mij stonden ze ook foto’s te nemen.”
De bewuste foto:
Dat was ik idd samen met een journalist. Er gaat een artikel komen over de Visa en de Axel! Zondag dus samen wat foto’s genomen in het Amsterdamse Bos!
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
- BX 16V MK2
Vanochtend in Valkenburg gespot: een rode Cabriolet met hoogglans gespoten stootstrips en ook de bumpers waren in het rood meegespoten. Auto glom behoorlijk, maar dat aparte spuitwerk vond ik minder geslaagd. Kenteken was iets als JS-SR-**.
De buurman parkeerd de sinds kort deze C15 naast mijn zwarte AXje.
Gisteren gespot in Haarzuilens:
Een leuk stel: Visa Super (Plein Air??) uit 1983 en een Visa II Spécial uit 1982.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
- BX 16V MK2
Wat een heerlijk stel zeg!
Die varkensneuscabrio is echt verschrikkelijk goed en mooi gedaan, maar echt warm word ik er niet van. Het plaatje klopt wat mij betreft gewoon niet.
Neemt niet weg dat ik enorm veel respect heb voor de puist werk die daarin is gaan zitten!
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Eergisteren in het Duitse dorp St. Leon-Rot, nabij Hockenheim, een heel nette Visa Club:
Ik sprak even met de eigenaar (inderdaad, 1925 is zijn geboortejaar), die heel verbaasd was dat ik interesse had in zijn auto. “Hier in Duitsland reageert daar niemand op…” Hij vertelde dat hij bijna zijn hele leven al Citroën reed, en deze auto drie jaar geleden uit Frankrijk had geïmporteerd met 24.000 km erop. Duitse Visa’s zijn zoals bekend te herkennen aan de clignoteurs op de voorspatborden.
Prachtig! Wat een leuke spot met een mooi verhaal erachter.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Mokka was in Hilversum vanochtend.
Die zwaaiende gek op de brommer was ik
- BX 16V MK2
Vandaag gespot bij Nederland op Wielen op SBS6, deze Visa:
Wat grappig om te zien zo op TV (was maar heel kort hoor).