Jongens en eventueel meisjes,
Ik ben op zoeken naar Tuning onderdelen voor een Citroen Xsara Coupe VTR uit 2001.
Heeft iemand dit nog liggen? Laat me wat weten.
Kan tevens iemand zeggen waar deze CITUNING bumper van is? Is dit van een 97 - 2000 auto of 2000 - 2004 auto. (Grote koplampen xsara coupe)
Persoon beweert dat hij bij mij past, maar ik vertrouw het niet echt.
Bedoel je onderdelen om de prestaties te verbeteren, tuning, of extra plastic om te pimpen?
als Citroen een 4x4 maakt, hoef ik geen Range Rover meer
Totaal aantal Berichten: 11739
- Xantia TD SX
Die bumper is zo te zien voor een Xsara Phase I (kleine koplampen). Bij de Xsara Phase II loopt de lijn van de bumper onder en achter de koplampen heel anders. Daar waar de panelen aansluiten bedoel ik.
(zie hier)
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Penny Lane schreef:Die bumper is zo te zien voor een Xsara Phase I (kleine koplampen). Bij de Xsara Phase II loopt de lijn van de bumper onder en achter de koplampen heel anders. Daar waar de panelen aansluiten bedoel ik.
(zie hier)Derk
Geloof je best vwb die lijn, alleen oogt dit voor mij meer als een achterbumper dan een voorbumper. Hier mssn een betere foto:
Wel vreemd overigens dat hij nu beweert dat hij wel past. Als ik de advertentie zo eens lees komt hij van een ph2, maar weet hij niet zeker of hij ook op een ph1 past. Wat er overigens ook bijstaat:
Het gaat alleen om de spoiler, de bumper is beschadigd.
Dat is inderdaad heel raar eh, en aangezien hij in Friesland woont en ik in Limburg is daar naar toe rijden om te kijken niet de moeite waard. en de gok om het te kopen te klein.
Maar ik ben dus op zoek naar alles wat met Tuning heeft te maken.
Prestatie/vering/uitlaat/styling/interieur styling.
Als iemand iets heeft, laat het me weten.
En aangezien ik denk dat hier veel mensen op zitten, zullen er vast ook wel zijn die iets hebben en kwijt willen.
- Xantia TD SX
Hier zit er zo’n bumper op een PhII: http://www.planete-citroen.com/forum/showthread.php?t=35981
Derk
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Penny Lane schreef:Hier zit er zo’n bumper op een PhII: http://www.planete-citroen.com/forum/showthread.php?t=35981
Derk
Hey, dat is indd hetzelfde.
Alleen ziet de rode bumper er niet hetzelfde uit, denk aan de zijkant. Dat juist net wat mij doet twijfelen. Die belgische foto is indd mooi maar die rooie bumper lijkt er niet op :$
maar dat is mijn visie. Als het hem zou zijn, zou je zeggen dat hij aan de zijkant te kort is.
- Xantia TD SX
Ik weet niet of dat verschil eventueel aan de koetswerkvariant ligt? Het is wel hetzelfde type bumper in ieder geval, maar is een bumper voor een vijfdeurs Xsara misschien korter? Dat is nou typisch iets waar ik nooit op let
Wie hier weet dat wél?
Derk
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Volgens mij zijn de bumpers bij een 3/5deurs identiek bij elkaar?
Maarre, misschien kun je kijken bij CitroSport, dat is meer een site voor de sportievere Citroëns.
(Niet lullig bedoelt maar daar leeft het meer van tuning. Ik zit daar zelf ook)
http://forum.citrosport.nl/index.php
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?