omdat ik nieuw ben zal ik me meteen even voorstellen,
Ik ben Frank woonend in Noord-Holland. Ben opzoek naar een saxo omdat me dit een prima auto leek om naar werk te rijden. ik rijd iedere dag genoeg km maar wil liever geen diesel. Saxo 1.4vts lijkt me een mooie oplossing. Zo ook kwam ik op dit forum omdat je altijd op forums meeste info vind..
nu heb ik totaal geen ervaring met citroen dus vandaar ook mijn vraag aan jullie: wat vinden jullie van deze saxo ? te goedkoop? let ook op het aanbod van 3750 met 3maanden garantie en apk en grote beurt.
http://www.autotrack.nl/tweedehands/citroen/saxo/7812928/fotos
alvast bedankt !
gr. Frank
staat nu al goedkoper ... 2940
Mijn idee: er staan showvelgen op dus zeker controleren op spelling op achteras (zoek even hier er staat al een paar keer uitgelegd)
d-riem zou ik preventief laten vervangen of korting vragen van 350 eur
let op de zwetende koppaking
controleer of de schijven en of remblokken recent zijn vervangen dit is bij de km stand voor de wissel
prijzen in nl ken ik niet goed er zit nl verschil in prijs tov be
K_saxo schreef:staat nu al goedkoper ... 2940
Mijn idee: er staan showvelgen op dus zeker controleren op spelling op achteras (zoek even hier er staat al een paar keer uitgelegd)
d-riem zou ik preventief laten vervangen of korting vragen van 350 eur
let op de zwetende koppaking
controleer of de schijven en of remblokken recent zijn vervangen dit is bij de km stand voor de wissel
prijzen in nl ken ik niet goed er zit nl verschil in prijs tov be
Oke heb net even uitleg opgezocht gaat goed komen! ga vanmiddag even kijken, ben benieuwd wat ik aantref. Die prijs van 3740 die ik aanhaalde was inclusief met apk grote beurt en poetsbeurt.
in ieder geval bedankt snelle reactie !
gr Frank