6 van de 6
« Eerste  < Vorige 4 5 6
   
Koppeling ZX vervangen hulp/tips
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 17 november 2005 04:16 AM
  [ # 76 ]

Ik werk nu een stuk dichter bij huis, nog geen 10 min. rijden of 15min. fietsen.

Ik werk bij een groot bedrijf dat o.a. (scheeps) dieselmotoren produceert, ik doe de verkoop van onderdelen voor de “kleine” motoren. Dat zijn dieselmotoren met een boring van 20 t/m 38cm met 6, 7, 8, 9, 12, 16 of 18 cylinders Razz.

Is weer eens wat anders dan een 1.1 of 1.4 TU-blokje Wink

Dit “kleintje” van 12 ton werd gisteren van een trailer afgeladen om gestript te worden, krukas, cylinderbussen en koppen zijn nog bruikbaar, eventueel de turbo’s, de rest is oud ijzer. Dit is een Bolnes 7 Cylinder, ik heb nog even zitten passen en meten maar het blokje is te groot voor mijn Xantia Wink

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 17 november 2005 09:57 AM
  [ # 77 ]

Past makkelijk.. Cool

 

Profiel  
 
Wouter-1
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 221
Geregistreerd: 23-01-2005

Gepost: 17 november 2005 02:42 PM
  [ # 78 ]

Inspirerende omgeving en dichter bij huis dus. Gefeliciteerd.
Nu moet je dus extra veel privé gaan rijden om de diesel rendabel te laten zijn Wink .
Ik zag trouwens dat het bijna tijd wordt voor deel 2 van het Xantia draadje
(of gaan we inmiddels teveel Surprisedfftopic )

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 17 november 2005 09:06 PM
  [ # 79 ]
Wouter-1 schreef:

Inspirerende omgeving en dichter bij huis dus. Gefeliciteerd.
Nu moet je dus extra veel privé gaan rijden om de diesel rendabel te laten zijn Wink .

Ik rij altijd veel prive (toeren Wink ), dus rendabel blijft de Xantia wel en ze gaat ook absoluut niet (nooit meer) weg.
Een turbo-D motor staat wel op mijn verlanglijstje als er wat extra groene blaadjes aan de boom hangen.

@Rene, heb jij interesse in die 7-Cylinder? dat ding is nog niet gestript, past makkelijk in je tuin Wink
Altijd handig voor het geval de stroom uitvalt, en je heb net die avond een bbq met veel feestverlichting Razz

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 17 november 2005 09:16 PM
  [ # 80 ]

Very Happy

Crying or Very sad

 

Wink

 

Profiel  
 
 
6 van de 6
« Eerste  < Vorige 4 5 6
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook