XBXG schreef:Vanmiddag gespot in Vijfhuizen: wat een prachtige kleur!!
Ik heb ook deze kleuren combinatie besteld,
vindt hem er echt super uitzien.
Voxxie schreef:Ik heb ook deze kleuren combinatie besteld,
‘t Wordt hoog tijd dat deze kleurencombi uit het aanbod geschrapt gaat worden - zo komen er veel te veel dezelfde!
Totaal aantal Berichten: 40
- DS 3 e-HDi 90 Airdream So Chic
Gisteren in Groningen om 18:15 uur reed er een gele met zwart dak de wijk reitdiep in is dat iemand van hier? Volgens mij metzwarte bellones en vandaag rond 16:30 op de a7 tussen leek en Drachten richting Drachten een witte met zwart dak en zwarte velgen ook iemand van hier?
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
2 dagen helemaal geen DS3 gespot, maar vandaag was het weer zo ver (mag ook wel met 600 kilometer op het (letterlijke) dagtellertje van de tijdelijke Punto). Rond een uurtje of 14.00 op de A7 vlakbij Sneek een Rouge Sanguine gekleurde DS3 met wit dak.
grappige combi, zo had ik hem nog niet eerder gezien.
ZO te zien met de Clover velgen.
Grappig, ik kreeg te horen dat die vanwege een afwijkende ET waarde niet zouden passen.
Gisteren in de “Molenpoort”-parkeergarage in het Belgische Hasselt:
@ 56 ford dat de wielen niet zouden passen wist ik niet, velgen\banden boer had nog een setje liggen van een oude vrouwtje…. even laten spuiten en klaar. en ik moet zeggen in het zwart zien ze er net even wat beter uit.
Het dak is folie misschien later dit jaar ander kleurtje er op ? Kawasaki Groen ?
een ding weet ik zeker hier rijd er maar 1 van rond !
Vandaag even met de RaceCaravan wezen ophalen maar dan merk je toch dat 90pk en zijn 5e versnelling niet veel meer doet, en dat hij het lekkerder vindt om in zijn 4e versnelling te rijden.
Ik zat er aan te denken misschien de motorkap zwart te maken met folie. Is er iemand handig met photoshop om zoiets te regelen? Wat ik trouwens een kleine misser vind is dat het dak glimmend zwart is terwijl de deur en raamstijlen mat-zwart zijn. Dat had beter allemaal 1 soort kunnen zijn.
Ik vind t er zeer goed uitzien, zwart met een fel rood dak!
Totaal aantal Berichten: 27883
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dat matte van de stijlen zijn geen misser
Bij zwart is het misschien net even iets anders.
Maar bij elke ander kleur helpt dit de raamstijlen minder op te laten vallen, hierdoor lijkt het alsof het dak zweeft
Net als de echt DS
Bij de BX bijvoorbeeld heeft een basis model meegespoten raamstijlen. De duurder modellen niet, dit is dan vind ik ook veel mooier. De auto lijkt langer en lager, en dus minder lomp
Zelfs bij een zwarte BX is dit mat, ik heb ook zwarte gezien welke overgespoten waren en dit was meegespoten, dat vind ik een stuk minder mooi
Het is echt geen misser, daar is echt over nagedacht
Ik vind het ook goed uitzien als je bv een geheel witte auto hebt. Maar ik snap je punt. Wat mij betreft had ook het dak matzwart moeten zijn ipv glanzend zwart.
Ach…je moet wat te zeuren hebben toch?
Gisteren en vanmorgen op de VIP-parking van Circuit Zolder:
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
DCAR schreef:@ 56 ford dat de wielen niet zouden passen wist ik niet, velgen\banden boer had nog een setje liggen van een oude vrouwtje…. even laten spuiten en klaar. en ik moet zeggen in het zwart zien ze er net even wat beter uit.
Het dak is folie misschien later dit jaar ander kleurtje er op ? Kawasaki Groen ?
een ding weet ik zeker hier rijd er maar 1 van rond !Vandaag even met de RaceCaravan wezen ophalen maar dan merk je toch dat 90pk en zijn 5e versnelling niet veel meer doet, en dat hij het lekkerder vindt om in zijn 4e versnelling te rijden.
Zo heb ik je gisteren zien rijden
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Afgelopen weekend ook weer wat DS3’tjes gespot:
- Vrijdagmiddag op de A67 bij de grensovergang bij Venlo een witte met zwart dak (volgens mij op Ashera velgen)
- Zaterdagmiddag bij het Esso tankstation net buiten Valkenburg een zwarte met wit dak
Weinig spannende kleuren dus, dat is wel jammer
Wat n feest vandaag, eerst een witte met een zwart dak gezien die vanuit het Bergse Bos richting Rotterdam reed, later een rode met een zwart dak in Hillegersberg.