Totaal aantal Berichten: 33
- C3 C3 1.6 EHDI 90 Collection airdream
Aanvulling. Dealer Dijkstra Flevoland
Dit lijkt aardig op waar ik op wacht nu. MEER, Meer, meer!!! foto’s!!
snuffeltje schreef:Eindelijk de 1e 1000 km zitten erop, ik trakteer jullie op een paar mooie night shots die ik genomen heb van mijn schatje,
ze is erg lief & lekker.
Totaal aantal Berichten: 40
- DS 3 e-HDi 90 Airdream So Chic
@ assutec dat is wel balen dat de ds3 weer is uitgesteld. Is hier ook een reden voor opgegeven? Ik wacht ook al sinds november en mijn auto zou in week 19 in Nederland staan. Ben erg benieuwd wat er nu weer aan de hand is….......
De mensen die in sept/okt/nov hun ds3 hebben besteld, hebben jullie nog steeds je auto niet??
Als ik op de sheet kijk zie ik dat er nog heel veel mensen de auto geleverd moeten krijgen. Klopt dit, of is de sheet niet bijgewerkt?
Ik vind ruim een half jaar wachten wel heel erg lang, terwijl er ook al mensen zijn die veel later hun auto hebben besteld en al geleverd hebben.
Ik wou dat ik de sheet in kon vullen vooral het geleverd vakje haha. Voor mij is het nog steeds afwachten hoewel ik er nu erg zat van begin te worden. Ik wil hem wel graag hebben dus voor mij maar een ding afwachten….......
Inderdaad frustrerend, maar wat doe je er aan behalve wachten?
eensling en Bert3ds,
Hebben jullie al contact opgenomen met Citroen NL. Zij moeten toch weten wanneer de auto geleverd wordt. Tenminste moeten zij toch kunnen aangeven of die in productie is genomen?
Ik heb zelf ook contact gehad met citroen nl, en zij gaven mij de garantie dat mijn auto in week 20 naar Nederland komt. Of nemen zij mij in de maling???
Ik heb gebeld naar tel: 0800-2487636, hebben jullie dit ook gedaan??
@ M.Kops: ik heb inderdaad dat nummer gebeld en iemand van Citroen Nederland gesproken.
De productiedatum konden ze mij wel vertellen, namelijk in week 14.
Maar de datum van aankomst in Nederland wisten ze niet. Ga maar uit van 2 weken werd gezegd.
Ik heb op het excel schema maar week 16 met vraagteken ingevuld en week 18(?) bij het autobedrijf.
Ik heb ook gebeld met citroen NL. Mijn auto was in week 14 geproduceerd. Week 16 zou die in Nederland aankomen. Mijn dealer heeft afgelopen zaterdag in het systeem gekeken en daar stond. Verwachte leverweek 17. Dus komende week. Dus er zit inderdaad tussen productien en aflevering ongeveer 4 weken. Ik hou jullie op de hoogte. Want zolang ik geen chasisnummer heb is nog niks zeker, haha. Dat was namelijk nog niet te zien.
Ik ben weer koffie gaan drinken bij de dealer, en hij keek toevallig ff in het systeem, en wat denk je hij is een week verschoven (het was week13) toen werd het week 18 toen werd er gezegd dat hij toch eerder kwam week 16 nu is het weer week 17….. wat hoop ik dat het nou eens echt de week is dat hij geleverd gaat worden.
Het blijven rare jongens die Fransen….....
Nou u hoort het als bij de dealer is gearriveerd ik hoop deze week
Maar weer gebeld met de dealert, laten weten dat ik niet blij ben met de gang van zaken. Er is geen produktienr bekend er is geen chassisnr bekent maar er is wel garantie dat ie week 19 in nederland staat. Het zal me benieuwen. De satus bij citroen nl is in produktie. De dealert heeft ook aangegeven dat uitstel van deze auto geen optie meer is. dit had naar mijn idee al wel veel eerder gekund. bellen met citroen heeft nu geen zin meer denk ik, ze zijn daar nu trouwens na vier keer bellen een stuk minder vriendelijk. we wachten af produktie en vervoer naar nederland in twee weken. het kan snel gaan. ben benieuwd. en zat van het wachten…......
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Hoe lang wacht je al, eensling?
De auto is 20 november 2010 besteld!
eensling schreef:Maar weer gebeld met de dealert, laten weten dat ik niet blij ben met de gang van zaken. Er is geen produktienr bekend er is geen chassisnr bekent maar er is wel garantie dat ie week 19 in nederland staat. Het zal me benieuwen. De satus bij citroen nl is in produktie. De dealert heeft ook aangegeven dat uitstel van deze auto geen optie meer is. dit had naar mijn idee al wel veel eerder gekund. bellen met citroen heeft nu geen zin meer denk ik, ze zijn daar nu trouwens na vier keer bellen een stuk minder vriendelijk. we wachten af produktie en vervoer naar nederland in twee weken. het kan snel gaan. ben benieuwd. en zat van het wachten…......
Ik heb vanmorgen ook naar Citroen Nederland gebeld, ik vond ze daar ook niet echt vriendelijk. Ik zou als ik importeur was een beetje klantvriendelijker zijn. Een gemiste kans, vooral omdat de levertijd wel erg lang is, Het is de toon die de muziek maakt, en wij toch het salaris van de klantenservice betalen. En het lag echt niet aan mijn vraagstelling. Het was trouwens de eerste keer dat ik belde, na mijn bestelling begin februari.
Totaal aantal Berichten: 34
- DS 3 1.6 e-HDi Airdream So Chic
jekaba, ik heb vanochtend óók met Citroèn NL gebeld en werd net zo behandeld. Niet bepaald super klantvriendelijk te noemen. Ook dit was de 1e keer dat ik belde…23 december besteld…:(