Bij opende zich telkens een of ander maf pop-up scherm (leeg) als ik het forum opende. Dit gebeurde niet bij andere sites. Het pop-up scherm opent zich nu niet meer. Misschien heeft het er ook iets mee te maken
Phritz schreef:Bij opende zich telkens een of ander maf pop-up scherm (leeg) als ik het forum opende. Dit gebeurde niet bij andere sites. Het pop-up scherm opent zich nu niet meer. Misschien heeft het er ook iets mee te maken
nee, dat komt hier door:
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=166609
maar dat moet nu ook voorbij zijn…
ops:
Oeii….had ik gemist…....
kan gebeuren…
mpostma schreef:Serge schreef:En toen kreeg je ook de regel “could not connect to the database” te zien?
Nee, het duurde gewoon heel lang: leek wel bevroren. Na 10 minuten (had het window niet dichtgeklikt maar wat anders doen) had ie wel een reply windowtje geopend.
Had ik ook, maar het duurde net geen 10 minuten.
maar is nu weer goed
Schijt aan originaliteit.
ja, nu is het weer goed
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ja deze zijn we van op de hoogte, en het forum is er niet kwetsbaar voor. Dank voor de oplettendheid.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!