Hallo ik heb een vraag over mijn xsara break 16i van 12-99,Mijn vraag is welk type dit is ik kan dit nergens terug vinden en ben dit type nog nergens tegen gekomen ,deze auto heeft velours bekleding en de bumpers en spiegels in kleur gespoten en een noten houten strip op het dashbord kastje airco abs etc,ik wil dit graag weten omdat ik inmiddels een andere xsara break gekocht,dus als er mensen zijn die mij kunnen helpen heel graag,deze auto komt volgende week op MP heeft 166000km gelopen met LPG g3 en is nog in zeer goede staat op een paar kleine dingetjes na,ik ben zelf de tweede eigenaar en is NAP bekend.
Rob 1964 schreef:Hallo ik heb een vraag over mijn xsara break 16i van 12-99,Mijn vraag is welk type dit is ik kan dit nergens terug vinden en ben dit type nog nergens tegen gekomen ,deze auto heeft velours bekleding en de bumpers en spiegels in kleur gespoten en een noten houten strip op het dashbord kastje airco abs etc,ik wil dit graag weten omdat ik inmiddels een andere xsara break gekocht,dus als er mensen zijn die mij kunnen helpen heel graag,deze auto komt volgende week op MP heeft 166000km gelopen met LPG g3 en is nog in zeer goede staat op een paar kleine dingetjes na,ik ben zelf de tweede eigenaar en is NAP bekend.
Ik ben het inmiddels achter het is een Millesime.Dus in 1999 geleverd terwijl deze pas in 2000 op de markt kwamen in Nederland.
Hoi Rob,
misschien moet je deze auto eerst hier te koop aanbieden (tenzij het geen betrouwbare auto is natuurlijk) ik ben op zoek naar iets dergelijks, heb je er meer informatie over?
greetzzzzzzzz
Rusty
heeft er nog iemand een doosje met tijd in de aanbieding??
rustyduck schreef:Hoi Rob,
misschien moet je deze auto eerst hier te koop aanbieden (tenzij het geen betrouwbare auto is natuurlijk) ik ben op zoek naar iets dergelijks, heb je er meer informatie over?
greetzzzzzzzz
Rusty
Helaas ik heb hem vorige week maandag verkocht via marktplaats,ik wilde dit doen had hem zondags op MP gezet en met grote verbazing binnen een dag verkocht wat ik niet verwachtte,misschien wel te goedkoop,ik wens je succes met zoeken zal niet meevallen om een nette te vinden was zelf ook allang naar een nieuwer type aan het zoeken maar geduld beloond dat ben ik nu wel achter gekomen,heb nu een break van 2003 met 50.000km gekocht in nieuwstaat.