Afgelopen november, toen het goed mis ging met mijn CX heb ik een ZX van een vriendelijke citrofiel overgenomen zodat ik de winter door kon komen. De ZX had al flink wat meegemaakt want op de teller van dit kleine dieseltje staat bijna 400.000 kilometer. Het eea rammelde en niet alles werkte meer maar toch bleek de ZX een trouwe, probleemloze auto te zijn. Bedankt dus, ZX-je!
Nu het bijna weer tijd is om verder te CX-en en de apk van het ZX-je over twee weken af loopt blijft natuurlijk de vraag; was dat het dan? is het tijd voor de sloop? of zou er iemand nog wat hebben aan dit trouwe autotje?
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Wat moet eraan gebeuren? Hoeveel kms heb jij ermee gereden?
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
25trd schreef:Wat moet eraan gebeuren? Hoeveel kms heb jij ermee gereden?
Ik heb er zelf deze winter een paar duizend mee gereden, niet al te veel.
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Enig idee wat er aan moet gebeuren voor de apk? Fotootje?
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
25trd schreef:Enig idee wat er aan moet gebeuren voor de apk? Fotootje?
In ieder geval de remmen, banden en achterruitenwisser. Dat is het me dus niet waard. Toch was het een heel fijn karretje.
Totaal aantal Berichten: 6129
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Mark, bedankt voor de ZX!