![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
Totaal aantal Berichten: 3
- Xsara Picasso 1.6 16v hdi
Ik heb een xsara picasso 16.hdi uit 2006
als ik van uit stilstand optrek wil de kopeling soms trillen dat voel ik in het pedaal,
is er iemand die mij kan zeggen wat dit kan zijn ook maakt de versnellingpook een rammelend,
geluid in 2&4 versnelling iemand een idee wat het kan zijn?
ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem is er nu niemand die dit,
ook heeft of heeft gehad?????
Leer eens wat over de koppeling, misschien staat hier wat tussen. Je kan er zelf weinig aan doen, denk dat je het moet laten nakijken. ;
klikkie doen
En ook link van dit forum;
hier ook klikkie doen
"Het lijkt wel een toerbus"..Mijn eerste reactie in een picasso. xsara picasso 1.8-16v difference 2003
Wat me bij mijn auto opvalt is dat als ik ietsje meer gas geef bij het wegtrekken dat het soepel gaat.
"Het lijkt wel een toerbus"..Mijn eerste reactie in een picasso. xsara picasso 1.8-16v difference 2003
fryslan1 schreef:ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem is er nu niemand die dit,
ook heeft of heeft gehad?????
Heb ik ook bij een picasso 20hdi 2003 en de garage vertelde me dat de koppeling vervangen moet worden,
geschatte kosten 750 euri, voor mij reden om ook vanwege de tellerstand 357000 nu naar een nieuwere auto
Uit te kijken met lagere tellerstand,
Dat trillen is heel herkenbaar hij ontkoppeld niet meer goed, blijft hangen en heb zelfs al schroeilucht geroken
Te hopen dat het bij jou minder ernstig is!
bij mij is het niet zo ernstig hij doet soms een beetje bij optrekken.