mijn Ds3 is besteld 1e week van februari. Zou oorspronkelijk week 15 komen, toen week 19 en nu 18
Mijne is besteld 1e week van maart. Laatste berichtgeving was week 19 in NL. Als dat zo blijft ben ik tevreden….
De mijne is een DS3 Sport 1.6 Diesel, Sanguine en bijna full-option…
Dit zonder start&stop; systeem..
Dus met Diesels denk ik niet dat er een leveringsprobleem is.
Ik mag hem tussen 5 & 11 mei afhalen en is half februari besteld..
Dus ik denk dat de leveringen nu wel op gang komen hoor.
Zie onderstaande link betreffende het aantal verkiopen DS3 2010/2011
http://www.autozine.nl/overzicht/autoverkopen.php?mok=1629
Dit is volgens mij wel een complet overzicht van Benzine/Diesel en E-Hdi
Net gebeld door onze enthousiaste verkoopster met GOED nieuws dat onze DS3 net gelost was van de trailer,
dus wij gaan vanaf volgende week vrijdag genieten van onze DS3
Ger G,
Wanneer heb jij je DS3 besteld??
Vanavond een belletje van de dealer gehad. Hij is eindelijk in Nederland aangekomen. Na al het lange wachten (vanaf 11 december) dus binnenkort rijden.
Joepie!
Deze week mijn dealer om een update gevraagd: aankomst in NL in week 21, levering in week 23. Zou mooi zijn, dat is de week van mijn verjaardag
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
M. Kops schreef:Ger G,
Wanneer heb jij je DS3 besteld??
Zie spreadsheet: 29 januari.
net bericht van de dealer. Mijn ds3 is afgeleverd. Eindelijk. eind deze week rijden.
Hoi Roels 21,
Gefeliciteerd!!! Heel veel fijne kilometers.
Bedankt. Ik zal straks wat foto’s proberen te plaatsen.
Totaal aantal Berichten: 34
- DS 3 1.6 e-HDi Airdream So Chic
Kleine update:
In week 15 gebeld met de dealer, aankomst bij de dealer stond toen op week 16.
Vandaag (week 18 inmiddels) maar weer eens gebeld met de dealer, aankomst bij de dealer staat nu op week 18. Hópen dat de DS3 deze week toch écht binnenkomt, zeker nu m’n eigen auto het gisteren heeft begeven . agrr
Wij willen idd foto’s zien!! Fijn hoor Roels21! Lang gewacht en nu mag het eindelijk beginnen! Veel plezier ermee!
Totaal aantal Berichten: 252
- DS 3 ds3 e-hdi so chic
- 2CV 2CV6 Club
hallo ds3 bestellers, de ervaringen die jullie hebben bij citroen gaan voor alle merken op. bij de volkswagen bluemotion waren wachttijden van 7-8 maanden meer regel dan uitzondering. ik had zelf vorig jaar hetzelfde probleem met de fiat punto evo, duurde uiteindelijk ook 5 weken langer dan was toegezegd. de levering van mijn ds3 ehdi is het snelst , namelijk 29 april 2011 besteld…..levering 4 mei 2011.
groeten victor